God of War חדש ל-PS4 ול- Vita?

פיסת תמונה שלקוחה מתוך פוסטר מסתובבת ברשת מציגה משחק חדש בשם God of War: Redemption לפלייסטיישן 4 ולויטה. סוני מכינה את הקלף החזק לקראת השקת ה-PS4?

סוני סנטה מוניקה לא אישרה כמובן שום משחק חדש בכיכובו של קרייטוס, אבל ברחבי הרשת מסתובבת פיסת תמונה מתוך פוסטר כביכול של משחק בשם God of War : Redemption והקטע המענין הוא שעל פי הפוסטר המשחק הזה מיועד גם לפלייסטיישן 4 וגם לויטה.

GOW4 PS4

התמונה נלקחה מהפורום הרשמי של God of War ואם תשימו לב לכיתוב למטה של "Playstation", הוא קצת שונה מהכיתוב המקורי שאמור להיות עם S גדולה-  "PlayStation". גם הלוגו של הויטה קצת גדול מדי, לא?

אחרי ההצלחה ההיסטרית של God of War 3, עם עשרות ציונים מושלמים וממצוע 92, נחת השנה הכותר האחרון God of War: Ascension ולא זכה לקבלת פנים חמה במיוחד אצל המבקרים. ממוצע הציונים של הכותר האחרון עומד על 80. אולי כותר בשם Redemption (גאולה) יוכל לתקן?

מה דעתכם, זיוף או הדבר האמיתי?

 [divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני אישית חושב שזה אמיתי, המיני-כותרת "רדמפשן" והרקע מאחורי גורמים לחשוב כך. בנוגע לכיתוב השונה, אולי סוני רוצים לשנות את זה טיפה, או שזו פשוט טעות.

ניאלץ לחכות לאישור רשמי או הכחשה

אולי סוני בכל זאת מכינה הפתעה למרות שלא נראה לי הגיוני שני כותרי גוד אוף וור בשנה

איזה יום מדהים מהבוקר רק חדשות טובות אני מקבל ורב תודות לאתר גיימפרו שבאמת האתר הכי מהיר מבחינת חדשות ותמיד יש משהו לקרוא והכתבות מושקעות מאוד מאוד באמת אין מילים בהצלחה ותמשיכו ככה

תודה
אנחנו משתדלים
🙂

פששש
אם זה נכון זה ימכור קונסולות בטירוף
גם אני יקנה
🙂

הלוואי