EA: "הקונסולות של הדור הבא הן דור אחד קדימה ממחשב הקצה הגבוה ביותר בשוק"

את השטות הזאת כתב לא אחר מאשר מנהל טכנולוגיה ראשי בחברת EA, מר Rajat Teneja.

PS4_Xbox_One_PC

הדור החדש בראשותה של הקונסולה של מיקרוסופט Xbox One ושל סוני- פלייסטיישן 4, נמצאות כבר ביתרון של דור (?!) לעומת מחשב הקצה הגבוה ביותר בשוק, טוען ה-CTO (קיצור של Chief Technology Officer) של EA  בהודעה שנכתבה ב LinkedIn:

ארכיטקטורות אלה הן דור אחד קדימה של מחשב הקצה הגבוה ביותר בשוק, הבדיקות שעשינו על וידאו וביצועי שמע הציגו ביצועים גבוהים של בין 8-10 פעמים לעומת הדור הנוכחי. […] יכולות המחשוב של הפלטפורמות הללו ומהירויות העברת נתונים מסייעים בקיצוב משאבי המערכת למנועי המשחק שלנו.

Teneja הדגיש לחיוב גם את ההתמקדות של סוני ומיקרוסופט בכל מה שקשור לשירותי הענן ואמר כי נכון להיום, חברת אלקטרוניק ארטס מטפלת ב- 50TB של נתוני מדי יום על הרשת שלה. יצרניות הקונסולות הודיעו לאחרונה כי התחייבו לעניק שירותי ענן באופן כזה שיאפשר להתפתחות המהירה של היבט זה של משחקים.

Rajat Teneja מנהל טכנולוגיה ראשי ב-EA
סוני הראתה את היכולת הפונקציונליות דרך משחקי הענן שלהם כדי לאפשר לגיימרים לשחק כותרי קונסולה-high-end במוצר ויטה כף היד. הארכיטקטורה של שניהם Xbox One ו-PS4 יעניקו יותר הזדמנויות לקחת את המשחק שלך מהטלוויזיה לטלפון חכם ולמחשב , עם נוכחות בכל מקום, בכל עת, ובכל דרך על כל מכשיר.

אני מעדיף לא להתייחס לשטויות שהבחור הזה כתב מרום משרתו בחברת המשחקים של EA, במיוחד כשמדובר בבחור שעבד בעבר בחברת מיקרוסופט. את הכבוד לתגובה ניתן לציטוט של מארק ריין, סגן נשיא חברת הפיתוח המוערכת Epic שהגיב לקביעה הזו דרך הטוויטר שלו:

 


[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה שטויות!!!!
{אפילו מיקרוסופט ניסתה לעשות רושם על הקונסלה ונתפסה שהיא הכריזה את המשחק BF4 (אם אני לא טועה) ממחשב!!!!!!}