קבוצת האקרים טוענת שהצליחה לפרוץ את ה-Wii U

נינטנדו בתגובה: "אנחנו מודעים לטענות של קבוצת ההאקרים, אך עד כה אין לנו דיווחים כאלה או אחרים על משחקי Wii U לא חוקיים, והחברה תנקוט בכל ההליכים המשפטיים הדרושים לסכל נסיונות שכאלו".

קבוצה של האקרים טוענת שהצליחה לעקוף את ההגנה מפני ההעתקה של ה-Wii U, ושעכשיו זה אפשרי לשחק במשחקים פירטיים בקונסולה. קבוצת ההאקרים טוענת כי היא הצליחה להפוך את אימות כונן ה-Wii U, הצפנת דיסק, מערכת קבצים, וכל דבר אחר שדרוש לקבל מפתח לקונסולה של נינטנדו.

מדובר במכשיר עוקף הגנה שמכונה "אמולטור כונן אופטי", וקבוצת ההאקרים טוענת שהיא יכולה לשחק ב- Wii U וגם במשחקי Wii מתקשורת USB, שתואם את כל הדגמים ואזורי הזמן הנוכחיים של הקונסולה. הפריצה נעשתה באמצעות שימוש במערכת משובצת לינוקס, שאינה דורשת הלחמה.

WII U פרוץ

לא ידוע כרגע אם נינטנדו תהיה מסוגלת להשבית את המכשיר עם עדכון קושחה או בעדכוני תוכנה חדשים. נינטנדו עדכנה מספר פעמים את קושחת ה- Wii המקוריות כדי להימנע מפריצות דומות. החברה הודיעה  אתמול לאתר Eurogamer כי:

 

נינטנדו מפקחת באופן רציף על כל איום על אבטחת מוצריה ושימוש בטכנולוגיה לא חוקיות והחברה תנקוט בצעדים המשפטיים הדרושים כדי למנוע סיוע לסוג כזה של פיראטיות.

תקופה לא קלה עוברת על נינטנדו. מכירות הקונסולה החדשה שלה לא מזהירות ואינן מתקרבות למכירות של הקונסולה הקודמת, בנוסף, נראה כי הרבה משחקי AAA פשוט לא מגיעים לקונסולה, למרות נתוני החומרה המרשימים שלה. המשחק Crysis 3, למרות שאין לקונסולה בעיה להריץ אותו, לא יושק ל-Wii U. באטלפילד 4, לא הוכרז לקונסולה. מצד שני, יוביסופט אישרה כי המשחק Assassin’s Creed IV: Black Flag יגיע לקונסולה בעתיד, וכמו כן המשחקים Watch Dogs ו- Splinter Cell Blacklist. בנוסף לכל הצרות, נינטנדו הודיעה בשבוע שעבר כי אינה מתכוונת לכנס מסיבת עיתונאים בתערוכת E3 2013, לראשונה מזה כ-20 שנה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x