מה קורה כשפיראטים משחקים בסימולטור לחברת פיתוח ולאחר מכן פושטים את הרגל (במשחק) בגלל פיראטיות?

אירוניה במיטבה: Greenheart Games היא חברה לפיתוח משחקים שפיתחה סימולטור לחברת פיתוח משחקים, היא גם העלתה גרסה פרוצה של המשחק לרשת, שתוביל את השחקנים לפשיטת רגל, רק בכדי להעביר מסר חשוב.

מפתחי המשחק Game Dev Tycoon החליטו לעשות מעשה מיוחד, והעלו גרסה פיראטית של משחק הסימולטור שפיתחו לאתרי טורנטים. המשחק הפיראטי זהה למשחק החוקי, מלבד ענין אחד: הגרסה הפיראטית הובילה את השחקנים בסימולטור לפשיטת רגל בגלל..פיראטיות.

חברת Greenheart Games העלתה בבלוג שלה את כל השתשלשלות העניינים מאחורי הסיפור המיוחד הזה. פטריק, מספר כי בתחילה הם חשבו לספר לשחקנים דרך הודעה במשחק, כי העותק שלהם הוא עותק לא חוקי, אבל במקום זה , הם לא רצו לוותר על ההזדמנות הייחודית של העברת התחושה של מפתחי משחק, שהמשחק שלהם פרוץ וסובל מאובדן הכנסות. אז, שחקנים פיראטים שהחלו לבלות כמה שעות במשחק שכללו הרחבת חברת פיתוח המשחקים שלהם, החלו לראות הודעה המנוסחת כך:

 

בוס, נראה כי בעוד שחקנים רבים אוהבים לשחק במשחק החדש שלנו, נראה כי הם רובם משתמשים בגרסה פרוצה והם לא קנו את המשחק באופן חוקי. אם שחקנים לא קונים את המשחקים שהם רוצים, אנחנו במוקדם או במאוחר נפשוט את רגל.

פשיטת הרגל של השחקנים הפיראטים במהלך המשחק בסימולטור, הביאה לפתיחת דיונים רבים ברשת ולבקשות עזרה רבות למשחק, כמו זו למשל:

החברה, רצתה בסך הכל לפתח איזשהו דו-שיח עם השחקנים הפיראטים, ולהודיע להם שהמשחק עולה בסה"כ 8 דולר, וללא DRM ואולי להצליח לשנות את דעתם בפעם הבאה שהם הולכים לחפש משחק להורדה בחינם באינטרנט. לדברי פטריק, ההנתונים המעולים/מתסכלים  של מספר השחקנים שהורידו את המשחק מתחלק לשתי קבוצות. אדום=פיראטים, כחול=חוקי:

 

מעל 93.6% מהשחקנים גנבו את המשחק. אנחנו יודעים את זה כי המשחק שלנו מכיל קוד מסוים ששולח נתונים בעילום שם לשרת שלנו. שום דבר יוצא דופן או מזיק. זה אנונימי לחלוטין, ואתם מכוסים על ידי מדיניות הפרטיות שלנו. בכל אופן, אני בטוח שחלק מהשחקנים יש חומות אש וחלקם משחקים אופליין ולכן המספר האמיתי של שחקנים לגרסה הפרוצה הוא הרבה יותר גבוה.

פטריק פונה בסוף הכתבה לשחקנים הפיראטים בבקשה לרכוש את המשחק, אם הם אוהבים אותו, ולתמוך בחברה שזקוקה לכל תמיכה אפשרית. הוא גם מודה לכל מי שרכש את המשחק באופן חוקי.

משחק הסימולטור Game Dev Tycoon זמין ל-Windows (XP, 7 etc.), Mac (10.7+), Linux ואתם יכולים לרכוש אותו בעלות של 30 שקלים או לנסות את הדמו שלו לפני:

[button color="green" size="medium" link="http://sites.fastspring.com/greenheartgames/product/gamedevtycoon" target="blank" ]לרכישת המשחק[/button]

[button color="blue" size="medium" link="http://www.greenheartgames.com/game-dev-tycoon-downloads/" target="blank" ]להורדת הדמו[/button]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות