Need for Speed Rivals הוכרז. ישוחרר בנובמבר.

need-for-speed-rivals-4

Need for Speed Rivals הוכרז לקונסולות הנוכחיות ולקונסולות של הדור הבא. המשחק ירוץ על המנוע Frostbite 3 של באטלפילד 4 וישוחרר ב-19 לנובמבר.

משחק המירוצים החדש בסדרה מפותח ע"י חברת Ghost Games, הסטודיו החדש של EA בשיתוף חברת Criterion Games. המנוע שעליו מבוסס המשחק הוא המנוע המרשים של באטלפילד 4, והחברה מבטיחה כי המשחק יתרחש בסביבת כביש פתוחה שבו שחקנים יכולים לבחור בין להיות שוטר או רוכב.

need-for-speed-rivals-3need-for-speed-rivals-1

כרוכב, המטרה היא "להפוך לידוע לשמצה" וללכוד בוידאו את פעלולי הכביש שלך כנהג. ככל שתתחמקו משוטרים תוכלו לאסוף ניקוד גבוה יותר, שיאפשר לכם לפתוח מכוניות חדשות ופריטים.

שחקנים שישחקו שוטרים, יכנסו לדמות של קצין המשטרה כחלק מצוות, ויזכו לגדולה על ידי כך, שיגרמו לשחקנים אחרים להיכשל. החברה מסרה גם כי מערכת ה- AllDrive, תאפשר לשחקנים מעבר בצורה חלקה מלשחק לבד, לשחק עם חברים במצב האונליין.

חברת פרארי חוזרת למשחק, בפעם הראשונה מזה שבע שנים, ושחקנים יוכלו לקבל מאחורי ההגה את המכונית Berlinetta F12.

need-for-speed-rivals-5

הזמנה מוקדמת למשחק תעניק לכם Ultimate Cop Pack, שזה חבילה שמכילה את הרכב המשטרתי Nissan GT-R Black Edition, טכנולוגיה מתקדמת במרדף, ומדים מותאמים אישית.need-for-speed-rivals-2

Need for Speed Rivals ישוחרר ב-19 לנובמבר לקונסולות Xbox 360, Playstaion 3 ולמחשב האישי. גרסאות נוספות ישוחררו גם לקונסולות PS4 ו- Xbox One.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות