חשיפת ה-Xbox 720 תתקיים כאן [תמונות]

אירוע ה-Xbox הקרוב שיחשוף את קונסולת הדור הבא של מיקורוספט, יתקיים במטה החברה ברדמונד, וושינגטון, ב-21 למאי. אהרון גרינברג, מנהל עסקי הבידור האינטראקטיביים, ולארי הרייב (Major Nelson) מנהל התכנות של ה-Xbox Live העלו תמונות של בניית מקום האירוע.

אירוע-אקסבוקס-720

אנחנו קרובים שבוע בלבד לקראת חשיפת קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט. ההתרגשות רבה וכולם מחכים לראות סוף סוף את המתחרה הגדולה של קונסולת ה-PS4.  תמונות ראשונות של המבנה שבו יתקיים האירוע הועלו לרשת ע"י שני מנהלים בכירים במיקרוסופט:

אדם גרינברג, מנהל עסקי הבידור האינטראקטיביים במיקרוסופט העלה בטוויטר (דרך skydrive) שלו תמונה שהגדיר כ: "הבית שיחנוך את יציאתה לדרך החדשה של ה-Xbox, בתקווה שנקבל מזג אוויר טוב יותר ב-21."

לארי הרייב המייג'ור נלסון של ה-Xbox Live גם כן העלה תמונה, מזווית אחרת של אותו מבנה, שהגדיר אותו כ "קצת יותר משבוע לפני החשיפה והבנייה מתנהלת היטב למקום התדרוך"


עדיין אין שם לקונסולת הדור הבא של מיקרוסופט. השמועות האחרונות גורסות בעקשנות כי הקונסולה הבאה של מיקרוסופט תיקרא Xbox Infinity. ואם כבר 'אקסבוקס אנפיניטי' , באותו האירוע ייחשף משחק של חברת 'אינפיניטי וורד' ׁ(IW) , המשחק Call of Duty: Ghosts.

מיקרוסופט תחשוף באופן רשמי את ה-Xbox של הדור הבא ב -21 במאי. שבוע מהיום.

מקור: CVG

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות