EA: "ה-Wii U זה חר#א, חלשה מה- Xbox 360 ונינטנדו היא 'מת מהלך'."

יצא המרצע מן השק? מהנדס תוכנה בכיר בחברת EA Sports קנדה, החליט להגיד דרך הטוויטר את מה שיש לו על הקונסולה של נינטנדו, ה-Wii U, בסדרה של עקיצות.

wiiublack

בשבוע החולף הודיעה חברת Electronic Arts כי אין לה בקנה שום משחק שמפותח לקונסולת ה-Wii U בעתיד הנראה לעין. זה התחיל כבר כמה חודשים קודם, כשכמעט כל משחק גדול שקשור ל-EA, לא הוכרז לקונסולה.

בוב סאמרוויל, מהנדס תוכנה בכיר ב-EA Sports קנדה, העלה בטוויטר שלו כמה ציוצים בגנות חברת נינטנדו והקונסולה החדשה שלה. למרות שהציוצים הוסרו, יש צילומים שלהם, הנה עיקר הדברים שלו:

ה-Wii U זה חרא (crap). חזקה פחות מ-Xbox 360 עם חנות אונליין עלובה וטאבלט מוזר.[..] חברת נינטנדו מתנהגת כאילו אנחנו ב-1990. כדאי שיצאו מתחום החומרה ויעניקו זכיונות משנה למאריו/זלדה לקונסולות של הדור הבא.

Wii U is a crap Wii U זה חרא

EA Sport חשפה לאחרונה את המשחק הכי גדול שלה השנה, פיפ"א 14. מהחשיפה היה ברור ששוב קונסולת ה-Wii U נותרה מחוץ למשחק, תרתי משמע.

FIFA 14

מקרה דומה היה עם  קרייסיס 3, מנכ"ל קרייטק טען כי העובדה שהמשחק לא הושק לקונסולת ה-Wii U , אינה קשורה לקונסולה, אלא בעיקר לחברה שעומדת מאחוריה, נינטנדו. EA הודיעה לאחרונה גם כי משחקי העתיד בסדרת Star Wars (חברת EA חתמה על חוזה רשיון עם חברת דיסניׂ), ומשחקי Madden הבאים לא יפותחו ל-Wii U.

יוביסופט מצד שני, בונה על עתיד פורה עם קונסולת ה-Wii U, וכבר הודיעה כי כל התותחים הכבדים שלה ישוחררו לקונסולה- Splinter Cell: Blacklist, Watch Dogs,  Assassin's Creed 4 ועוד.

בחודש שעבר הודיעה נינטנדו כי לא תקיים מסיבת עיתונאים ב 2013 E3, לראשונה מאז 1995.

מקור: neogaf

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x