אחרית הימים? חברת EA מבטלת את ה-Online Pass

EA, אחת החברות הראשונות שיישמו את תכונת ה-Online Pass הידועה לשמצה, החליטה לטובת הצרכנים, לבטל אותה במשחקים העתידיים שלה.

ג'ון רזבורג, מנהל בכיר ב- EA, התראיין לאתר VentureBeat ובישר את הבשורה. החלק המענין הוא שרזבורג המשיך לדבר על כך שההחלטה התקבלה בהתבסס על משוב של צרכנים, וכי הפורמט הזה לא התקבל בברכה:

כן, אנו מפסיקים את ה-Online Pass. אף אחד מכותרי EA החדשים שלנו יכלול תכונה זו. הפורמט הושק בתחילה כחלק ממאמצי החברה לארוז תפריט מלא תוכן ושירותים באינטרנט, שחקנים רבים לא הגיבו בחיוב לפורמט זה. אנחנו כבר הקשבנו למשוב והחלטנו לקחת את ההחלטה קדימה

EA החלה לצרף תכונה זו בשנת 2009, עם המשחק Dragon Age: Origins ובהמשך לשלל משחקי החברה. חברות משחקים נוספות כמו Warner Bros., THQ, Ubisoft ועוד, הצטרפו לחגיגה.

ה-Online Pass נוצר כדי להתמודד עם ההפסדים לכאורה שנובעים ממכירת משחקים משומשים. והקוד לשימוש חד פעמי, מיועד להפעיל חלקים מסויימים מהמשחק, כמו המולטיפלייר, או את האפשרות להוריד תוכן נוסף. שחקנים רבים שקנו בעבר משחק משומש, הספיקו לא אחת לגלות שהקוד שצורף לו כבר הופעל, ונאלצו לרכוש קוד נוסף בתשלום.

באטלפילד 4 לא יבקש את ה-Online Pass

אולי אנחנו לקראת עידן בו EA מנסה באמת לשנות את יחסה לשחקנים, שבמילים עדינות, לא ככ סובלים אותה כחברה. אולי גם לקחו שם קשה את "ההצלחה" האחרונה שלה בדעת הקהל, זכיה שנה שנייה ברציפות בתואר המפוקפק "החברה הגרועה ביותר באמריקה לשנת 2013".

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות