באטלפילד: מלחמת הכוכבים ? DICE ו- Visceral יפתחו משחקי Star Wars

חברת EA חתמה על חוזה רשיון עם חברת דיסני. מפתחת סדרת באטלפילד, חברת DICE וחברת Visceral יפתחו יחד משחקים בסדרת מלחמת הכוכבים.

EA הכריזה היום  על הסכם רישוי בלעדי רב שנתי עם חברת וולט דיסני, הסכם שמעניק לה את הזכויות לפתח ולפרסם משחקים חדשים ברחבי עולם המבוססים על דמויות ועלילות מזיכיון Star Wars (מלחמת הכוכבים). חודש אחרי שדיסני סגרה את אולפני LucasArts.

Star_Wars_Logoעל פי ההודעה לעיתונות, המשחקים הללו יתפרסו על "כל הפלטפורמות האינטראקטיביות והז'אנרים הפופולריים ביותר", ואילו דיסני תשמור על זכויות מסוימות לפיתוח כותרים חדשים למכשירים ניידים, מדיה חברתית, משחקי לוח ודפדפן. נשיא EA פרנק ג'יבאו אומר כי מדובר בהגשמת חלום:

כל מפתח משחקים חולם לפתח משחק ליקום של מלחמת הכוכבים..שלושה מהאולפנים המובילים שלנו יגשימו את החלום, DICE ו-Visceral יפיקו משחקים חדשים, UHצטרפו לצוות של BioWare אשר ממשיך לפתח עבור זיכיון מלחמת הכוכבים. חלק מהחוויות החדשות שאנו ניצור יילקחו מהסרטים, אבל המשחקים יהיו לגמרי מקוריים עם סיפורים חדשים לגמרי.

כן. אתם קוראים נכון. משחק מלחמת כוכבים + DICE מפתחת באטלפילד. נשמע דמיוני לא?

העובדה שמדובר במלחמת הכוכבים וב"ז'אנרים הפופולריים ביותר" ובמפתחת משחקי באטלפילד, אומר שאנחנו אולי בכל זאת נקבל בעתיד משחק יריות מגוף ראשון (FPS) מלפחות אחת מהמפתחות הללו, או לפחות כמו שרבים מקווים, איזשהו המשך רוחני ל-Battlefield 2142 (ניחוש מושכל? לא יקרה)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות