שודדי הקאריביים בדיסני אינפיניטי [טריילר]

http://www.youtube.com/watch?v=b0sf39HzqN0

דיסני משחררת טריילר ראשון לאחת מקבוצות הדמויות הראשונות שתוכלו לשחן בהן ב-Disney Infinity. הסט של שודדי הקאריביים מונה 3 דמויות, ג'ק ספארו, ברבוזה, ודייווי ג'ונס. מלבד ג'ק ספארו שיהיה זמין בהשקה, תוכלו גם לשחק את משפחת סופר על ובית ספר למפלצות בערכת חבילת המתחילים (Starter Pack).

דיסני אינפיניטי שודדי הקאריביים

תוכלו להתחיל לשחק את שודדי הפיראטים תוך כדי הרפתקאות מוכנות מראש כמו לשחרר את הצוות שלך מחוץ לכלא ולברוח עם ספינה, אבל כמו עם כל משחק Infinity Duisney, אתה יכול להשתמש בנכסים שנכללו כדי להפוך את ההרפתקאות שלך במצב תיבת צעצועים- Toy Box.

שודדי-הקאריביים-דיסני

ה- Toy Box הוא המוד היצירתי של המשחק שיכיל מצבי הדרכה בסיסיים, משימות מבוססות הרפתקאות, ועורך שלבים מרשים שינסה להוכיח שגם הוא מסוגל ליצור דברים גדולים כמו במשחק Minecraft, וזה לא נכתב בציניות. המפתחים שעובדים על המשחק, כבר הצליחו ליצור חללית אנטרפרייז ענקית. תוסיפו לזה את אופציית ה'עורך הלוגי' ("logic editor") שיאפשר תכנות בסיסי, בכדי ליצור משחקים צדדיים למשחק, עולמות חדשים והיד עוד נטויה.

Disney Infinity זה התשובה של חברת דיסני ל-Skylanders  של אקטיוויז'ן. המשחק מפותח ע"י חברת Gobo והיה מיועד לצאת בחודש יוני, אך דיסני דחתה את מועד ההשקה לחודש אוגוסט. המשחק ישוחרר תחילה לפלטפורמות 3DS, PlayStation, Wii, Wii U ו- Xbox 360 ובהמשך לשאר המכשירים הניידים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות