Cyberpunk 2077 יהיה באווירת רוקנ'רול, טרנטינו סטייל

בחברת CD Projekt Red רוצים להדגיש כי במשחק הסייבר פאנק העתידני שלה, תהיה אווירת רוקנ'רול, משהו בסגנון הסרטים של טרנטינו..הא?

Cyberpunk-2077-Splash-Image

מנהל הקריאייטיב סבסטיאן סטפיין, ואחד הדירקטורים בחברה, מתיאוס קאניק התראיינו לאתר IGN וניסו להסביר איך המשחק Cyberpunk 2077 שונה ממשחקים אחרים באותו הז'אנר. סטפיין טוען כי המשחק יהיה באווירה דומה לסרטיו של קוונטין טרנטינו, וקאניק אומר:

 

יש המון משחקי סייבר בסביבה, אבל אין הרבה פאנק במשחקים האלה..אנחנו רוצים לשים יותר פאנק לתוכן שלו. אנחנו לא רוצים להפוך את העולם לאפל וחסר תקווה. אנחנו לא עושים בלייד ראנר. המשדחק הזה הולך להיות עם הרבה רוק אנד רול.

pulp-fiction

Cyberpunk 2077 הוא משחק תפקידים בעולם העתידני של סייברפאנק שמבוסס על משחק התפקידים השולחני Cyberpunk 2020. עלילת המשחק, לא תהיה לינארית, והיא תתרחש כחמישים שנה לאחר עלילת משחק השולחן המקורי בעיר עתידנית בשם- Night City. המשחק מוגדר כ'ארגז חול' (Sandbox), מצב פתוח המאפשר לשוטט בחופשיות ולבצע משימות צדדיות באופן חופשי מתי שתחפצו, וארסנל הנשקים, תוספות, שתלים, גאדג'טים ושדרוגים, יאפשרו לכם להעביר במשחק עשרות שעות, כך מבטיחים המפתחים. החברה הכריזה כי יהיה מולטיפלייר למשחק, ונכון להיום, המשחק הוכרז ל-PC בלבד.

הטריילר הראשון שנחשף למשחק Cyberpunk 2077:

מקור: IGN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות