Call of Duty: Ghosts מול Killzone: Shadow Fall – מי לוקח בגרפיקה של הדור הבא?

משחק היריות מגוף ראשון שיושק לפלייסטיישן 4 מול משחק היריות בגוף ראשון שהוכרז גם לאקסבוקס ONE – שניהם לקונסולות הדור הבא, מי נראה יפה יותר?

הכרזת ה-PS4 של סוני הציגה שלל משחקים חדשים וכמה משחקי השקה אטרקטיבים, ביניהם משחק היריות מגוף ראשון Killzone: Shadow Fall, שהטריילר שלו הציג גרפיקה מרשימה ביותר.

מענין שבערב ההכרזה של Xbox One, מיקרוסופט לא חשפה משחק יריות בלעדי לקונסולה שלה, והעדיפה לתת במה למשחק Call of duty: Ghosts שמשוחרר בדר"כ לכל הפלטפורמות. אולי בתערוכת E3 כולנו נופתע, כמו שמבטיחה מיקרוסופט.

למרות שחברת הפיתוח של קול אוף דיוטי הכריזה רק בתחילת החודש כי המשחק החדש מפותח על מנוע גרפי חדש, שלשום נודע לנו מפי אחד המפתחים הראשיים של החברה כי הנתון הזה לא מדויק והמשחק מפותח למעשה על מנוע קיים שעבר שיפוץ, בדיוק כמו כל משחק בסדרת CoD מאז 2005.

הסרטון שלמעלה (מומלץ לצפיה ב-1080p) מציג את שני הטריילרים הראשונים של שני המשחקים, אחד לצד השני. ההדל הוא לא רק בגרפיקה המרשימה של קילזון, אלא גם בעובדה שבקילזון אנחנו רואים ממש גיימפליי מהמשחק ובקול אוף דיוטי גוסטס, לא.
Call of duty: Ghosts ישוחרר ב-5 לנובמבר לכל הפלטפורמות ו-Killzone: Shadow Fall ישוחרר בלעדית לפלייסטיישן 4 ביום ההשקה של הקונסולה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות