Call of Duty Ghosts לא מפותח על מנוע גרפי חדש

מפתח בכיר בחברת IW מודה כי המנוע שעליו מפותח המשחק Call of Duty Ghosts הוא אינו מנוע חדש אלא משופץ. כן, מנוע משודרג המבוסס על מנוע משנת 2005.

זאק וולקר, האנימטור הראשי בחברת אינפיניטי וורד, הודה בראיון לאתר OPM כי המנוע שעליו מבוסס המשחק הבא בסדרה, Call of Duty Ghosts הוא אותו מנוע שאנחנו כל-כך מכירים, ששוב עבר שיפוץ כללי:

כשאנחנו אומרים מנוע חדש, אנחנו מתכוונים לשדרוג מערכות משמעותי בתוך המנוע . אנחנו לא מדברים על לזרוק מנוע קיים ולהתחיל לפתח מהיסוד.[..] זה בלתי אפשרי לפתח מנוע חדש מהיסוד במחזור של שנתיים.

Call-of-Duty-Ghosts-ENGINE

אקטיוויז'ן הגדירה בערב האירוע של Xbox One  את הכותר הבא בסדרה כמשחק של הדור הבא עם מנוע של הדור הבא, וחשפה את הסרטון הראשון שלה אבל כנראה שאין להם בעיה להגדיר את השיפוץ והקוסמטיקה האחרונים במנוע המשחק, כמנוע חדש.

המנוע הגרפי IW

המנוע הגרפי של רוב משחקי קול אוף דיוטי שאנחנו מכירים מבוסס על מנוע גרפי בשם id Tech 3, מנוע משנת 2005 שמבוסס על המנוע Quake Engine שפותח ב-1996 על ידי id Software עבור המשחק Quake. המנוע היה הראשון שהציג רינדור תלת-מימד בזמן אמת. קוד המקור המלא של id Tech 3 שוחרר באוגוסט 2008 ושלל המודיפיקציות שעשתה לו חברת Infinity Ward, העניקו לכולנו חוויה גרפית מדהימה בזמנו בדמות Call of Duty 2 הכותר הראשון בסדרה שהחל לעשות שימוש במנוע שהחל להיקרא על שם ראשי התיבות של החברה- IW 2.0.

הכותר הבא בסדרה Call of duty 4: Modern warfare שנחשב בעיני רבים למשחק הטוב בסדרה, פותח על מנוע משודג בשם IW 3.0 שעל גרסה משופצת שלו פותחו כל משחקי Treyarch , אפילו הכותר האחרון בלאק אופס 2 פותח על גרסה משודרגת של IW 3.0.

הכון להיום, המנוע הכי מעודכן של החברה הוא IW 4.0 או גרסה משודרגת שלו, שעליו פותחו המשחקים Call of Duty: Modern Warfare 2 ו- Call of Duty: Modern Warfare 3. אולי אנחנו לקראת מנוע שייקרא IW 5.0.

COD4 משנת 2007, מבוסס על אותו מנוע.

כמובן שאני לא מטיל ספק בכישרון הגדול של החברה להמשיך ולשדרג את המנוע שלה ולהנפיק כותרים חדשים ש"עוברים מסך", אבל היה כדאי שהאנשים בחברת אינפיניטי וורד, יצאו קצת מהקיבעון התפיסתי שאסור לקלקל משהו שעובד, ויתחילו להעיז. בדיוק כמו שהאנשים הקודמים בחברה (שבינתיים עזבו אותה והקימו את חברת Respawn) שהעיזו בשנת 2006 ונלחמו בחירוף נפש נגד חברת אקטיוויז'ן בכדי שיאפשרו לה לעבוד על כותר חדש בסדרה שלא יהיה מבוסס על אירועי מלחמת העולם השניה. אקטיוויז'ן לקחה את הסיכון הגדול והמשחק שוחרר ב-2007 והשפיע מאז על ז'אנר שלם של משחקי היריות מגוף ראשון: Call of duty 4 מלחמה מודרנית.

אתמול שחררה אינפיניטי וורד סרטון המדגים את ההבדלים והשיפורים הגרפים בין המנוע של המשחק MW3 לבין המנוע "החדש":

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נו ו-? מה אתם חושבים שהקוד מאחורי פרוסטבייט 2 ו3 שונה לגמרי?
המנוע עובר אדטפציה לפי יכולות החומרה של התקופה בה מפתחים עליו,מתאימים את הסט פקודות של המנוע ל-DX11, עוברים לרזולוציות הרבה יותר גבוהות וכו'. חוץ מזה שהם מוסיפים הרבה פיצ'רים של רילטיים שלא התאפשרו לפני ומשדרגים מכניקות תנועה…. הקפיצה הבאה – AI…

בהחלט ניתן להביא מנוע חדש תוך שנתיים. תראו את

"היריבה"
בכל אופן, מחלבת כסף.

הם פשוט פוחדים
חוסר תעוזה
וודאי שאפשר

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x