Call of Duty: Ghosts יתרחש בונצואלה וה-Nuke חוזר [עדכון]

[עדכון 20/5 – אינפיניטי שחררה טיזר לקראת החשיפה הגדולה]

אינפיניטי וורד עדכנו את אתר האינטרנט של המשחק Call of Duty: Ghosts, הנה כמה פרטים שאפשר להסיק מהרמזים החדשים.

אם תבקרו באתר המשחק Call of Duty: Ghosts תגלו שחברת IW עדכנה אותו בכמה רמזים חדשים:

COD GHOSTS HINTS

ראשית, רצף המספרים 66.903648  – 10.480891 חייב להיות רצף של קואורדינטות שאם תחפשו אותן במפות של גוגל, תגיעו לקראקס, ונצואלה.

המספר הבא שנחשף בעמוד הוא 183.84 , מספר שמבטא את המסה האטומית של הטונגסטן. נמצא בשימוש ביסוד כימי בתעשיית הנשק ומאפשר גם באופן תיאורטי לשמש כנשק גרעיני טקטי.

קוד גוסטס פרטים

האם אנחנו הולכים לקבל בחזרה את ה-NUKE?

הרמז השלישי הוא סטיקר שכתוב בשפה דרום אמריקאית ובו כתוב: “Dia de la Ferderación El 15 de Junio”, זה לא אומר לי הרבה, אבל הקשר היחיד בין ונצואלה לבין התרגום של הכתוב "יום הפדרציה ב-16 ליוני" הוא האירוע ההיסטורי שנקרא “Decreto de Guerra a Muerte“.

cod-ghosts-rumors

צו המלחמה עד המוות, היה צו שהוציא המנהיג הבדלני של דרום אמריקה, סימון בוליבר, שהתיר רצח וכל זוועות שהיא להיות שבוצעה נגד אזרחים שנולדו בספרד (או באיים הקנריים ), הצו היה קריאה מפורשת להשתמש בטקטיקות טרור בניסיונו של בוליבר לשמור על עצמאות ונצואלה במלחמה עם ספרד, 15 ביוני, 1813.

המשחק Call of Duty: Ghosts יציג את מופע הבכורה שלו באירוע של מיקרוסופט (21/5), והשמועות גם מספרות שמשחק הבכורה של יוצרי קול אוף דיוטי, חברת ריספאון (Respawn), יושק בלעדית לXbox720 ואולי יקבל במה באירוע.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x