Titan: המשחק ההמוני הבא של בליזארד נדחה ל- 2016

Duke Nukem MMO? על פי דיווחים החברה מקפיאה כרגע את הפיתוח של המשחק שזכה  לשם הקוד Titan ומקצצת 70% מצוות המפתחים.

זה התחיל בשמועה ועכשיו זה כבר רשמי, המשחק ההמוני הבא של חברת בליזארד, הידוע בשם הקוד Titan, נמצא כרגע על פרשת דרכים, ולא יגיע לשוק לפני 2016. האתר Gamesbeat קיבל מבליזארד את ההצהרה הבאה:

תהליך הפיתוח בחברה שלנו הוא תמיד איטרטיבי, הגענו לנקודה שבה אנו צריכים להכניס בשלב זה של הפיתוח, כמה שינויים משמעותיים  בעיצוב ובטכנולוגיה ל-MMO. זוהי הזדמנות טובה לנצל את משאבי הפיתוח שלנו לפרוייקטים אחרים ובמקביל, הצוות המרכזי של Titan יעבוד על השינויים הללו.

אין לנו מידע על המשחק Titan מלבד זה שלא מדובר במשחק המשך ל-WoW כלומר, זה לא  World of Warcraft 2, וזה גם לא משחק World of Starcraft חדש, מאחר ובליזארד כבר הודיעה בעבר כי המשחק הבא יפנה לקהל שהוא פחות הארדקור.

Titan, על פי השמועות היה אמור להיחשף באירוע בליזקון באוגוסט, כמשחק ההמוני הבא של החברה אחרי WoW. אך המשחק שנמצא בפיתוח מאז 2007, לא ישוחרר בזמן הקרוב, אלא בעוד 3 שנים לפחות, כשהשוק של משחקי הקונסולות של הדור הבא, יהיה בן שנתיים לפחות.

הקיצוצים יהיו בשיעור של 70% ובסך הכל יישאר צוות מצומצם של 30 מפתחים שיתמקד ב Titan, הודיעה החברה. ככה זה כשהשוק מציע כבר היום אלטרנטיבות לא פחות טובות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היא לא מפטרת… היא מעבירה לפיתוחים אחרים

צודק. תוקן.
תודה קוקיז
🙂

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x