BioShock Infinite מכר 3.7 מיליון עותקים ברחבי העולם

take-two_interactive_logoTake-Two מדווחת על הכנסות של 1.22 מיליארד דולר, מכירות חזקות ל BioShock Infinite, המכירות הטובות ביותר בתולדות הסדרה, לחודש הראשון. מכירות המשחק מקס פיין 3 הגיעו ל-4 מיליון יחידות. החברה בונה חזק על המשחק GTA V.

BioShock Infinite מכר (כלומר נשלחו) 3.7 מיליון עותקים ברחבי העולם, כך מדווחת חברת Take-Two Interactive כחלק מדיווח התוצאות הכספיות שלה לרבעון הרביעי של השנה ודו"ח רווח מלא לשנה הפיסקלית האחרונה שהסתיימה ב-31 למרס.

המשחק המצליח של חברת Irrational Games שהושק במרס 26, מכר הכי הרבה עותקים בסדרה, לחודש הראשון. Take-Two (מפיצת ביושוק) דיווחה גם על "ביקוש מוצק" לחבילת Season Pass של המשחק, שמציעה שלוש הרחבות עתידיות במחיר של 20 דולר.

נכון להיום, אף אחת מההרחבות לא שוחררו, אך קן לוין מייסד חברת הפיתוח, ומפיק הסדרה, כבר הבטיח ש "ה- DLC הראשון ל BioShock Infinite יהיה מכתב אהבה אמיתי למעריצים".

 

המספרים של טייק-2

החדשות מגיעות כחלק מדו"ח הרבעון הרביעי של Take-Two Interactive ודו"ח רווח מלא לשנה ולתקופה שהסתיימה ב-31 במרס. ברבעון הרביעי, ההכנסות היו 303 מיליון דולרים, בהשוואה ל-148 מיליון דולרים בשנה שעברה. החברה רשמה  רווח של 42.9 מיליון דולרים ברבעון, לעומת הפסד של 50.9 מיליון דולרים לרבעון המקביל בשנה שעברה.

עבור שנת הכספים, Take-Two שמה הכנסות של 1.22 מיליארד דולרים, לעומת 825.8 מיליון דולרים בשנה שעברה. החברה רשמה רווח של 33.1 מיליון דולרים לתקופה, בהשוואה להפסד של 59.4 מיליון דולרים בשנה שעברה.

התורמים הגדולים ביותר לשורה התחתונה של Take-Two בשנת 2013 הפיסקלית היו Borderlands 2, NBA 2K13, BioShock Infinite, מקס פיין 3, Grand Theft Auto IV, XCOM: Enemy Unknown, ו- Red Dead Redemption.

הכנסות מתוכן דיגיטלי קפצו ב- 148 אחוזים, הכנסות אלה מרכיבות 22 אחוזים מסך ההכנסות נטו. Take-Two מייחסת עליה זו בהכנסות דיגיטליות למשחקים- Borderlands 2, NBA 2K13, Civilization V, וXCOM: Enemy Unknown והזיכיון של GTA.

borderlands-2-level-cap

Take-Two גם עדכנה מכירות של 2012 והכותרים הגדולים שלה. החברה חשפה כי מקס פיין 3 מכר עד כה 4 מיליון עותקים מאז ההשקה במאי 2012 והחברה חזרה והדגישה כי Borderlands 2 מכר עד כה  6 ​​מיליון עותקים, והוא צפוי להפוך לכותר המוצלח ביותר של 2K בכל הזמנים. מנכ"ל Take-Two, שטראוס זלניק, אמר בהצהרה:

המחויבות שלנו לשמחת צרכנים עם חוויות הבידור האינטראקטיביות באיכות הגבוהה ביותר אפשרו ל Take-Two שנה יוצאת מן הכלל, למרות סביבה מאתגרת עבור רבים בתעשייה שלנו, 2013 מסמנת את יום השנה ה -20 להיוסדה של Take-Two, והיום, החברה שלנו היא בעמדה טובה יותר להצלחה מאשר בכל זמן אחר בהיסטוריה שלה.

הדו"ח גם חשף כי משחק ההיאבקות WWE 2K14 ישוחרר בתאריך 29 לאוקטובר (אמריקה) ומשחק הכדורסל NBA 2K14 ישוחרר ב-1 לאוקטובר, שזה סימן טוב להמשך השנה. דבר אחד בטוח לקראת השנה החדשה של Take-Two, והוא שהמשחק הגדול של רוקסטאר,  ואחת ההשקות הכי גדולות השנה, Grand Theft Auto V שישוחרר ב-19 בספטמבר, צפוי להיות אחראי לאחד השנים הטובות ביותר של החברה אי פעם.

GTA-V-Weapons--upgrade-and-customize
GTA V- אחד התותחים הכבדים של טייק-טו השנה

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x