אנדראה פירלו: "הפלייסטיישן היא ההמצאה השנייה הגדולה ביותר בכל הזמנים"

קשרה של קבוצת הכדרוגל יובנטוס מתגלה כחובב משחקים, גיימר. מתוך ביוגרפיה חדשה שרואה אור בימים אלה, פירלו טוען כי "אחרי הגלגל, ההמצאה הטובה ביותר היא פלייסטיישן".

אנדראה-פירלו-פלייסטיישן

בימים אלה יצאה לאור הביוגרפיה של אנדראה פירלו, בשם "אני חושב משמע אני משחק". ג'יימס הורנקאסל כתב מאמר מצוין עבור ESPN על קטע בספר על פפ גווארדיולה (מאמן ברצלונה לשעבר, ובשנה הקרובה מאמן באיירן מינכן) , שניסה לקנות את פירלו ממילאן כשהוא עדיין היה בברצלונה. אבל בתוך הסיפור הזה הגילוי שבאמת מענין הוא שמשחקי וידאו הם חלק לא קטן בעולמו של פירלו.

כאשר פירלו שיחק במילאן, הוא והבלם אלסנדרו נסטה ערכו מפגשי פלייסטיישן רגילים מבוססים סביב לוח הזמנים של האימונים שלהם. פירלו נזכר:

אני מול נסטה זה היה הקלסיקו של זמננו ב-Milanello. הסדר יום שלנו התחלק כך: קמים מוקדם, לאכול ארוחת בוקר בשעה 9 ואז לסגור את עצמנו בחדר שלנו לאתגר אחד את השני (פלייסטיישן), רכבת, ארוחת צהריים ולאחר מכן זה היה שוב בחדר שלנו שוב עד 4 אחר הצהריים (פלייטטיישן).

פירלו ונסטה

הקרבות שלנו היו אדרנלין טהור. אני בחרתי ברצלונה, וגם נסטה. בארסה נגד בארסה. השחקן הראשון שהייתי לוקח היה סמואל אטו, אחד השחקנים המהירים ביותר מכולם, אם כי לעתים קרובות הייתי מפסיד את המשחק. הייתי מתעצבן במהירות וזורק את הג'ויסטיק, הייתי דורש משחק חוזר ושוב מפסיד, והכי מעצבן זה שלא יכלתי להשתמש  בתירוץ שהמאמן של הקבוצה שלו היה טוב משלי:  פפ גווארדיולה אימן את הקבוצות של שנינו..

אנדראה פירלו (Andrea Pirlo), לטובת אלה שלא מכירים, הוא כדורגלן איטלקי המשחק בעמדת הקשר המרכזי במועדון האיטלקי יובנטוס ובנבחרת איטליה. את הקריירה שלו החל בקבוצת הנוער של ברשה ועבר לקבוצת הבוגרים שלה ב- 1995. פירלו הגיעה ממשפחה עשירה, ולמרות שהייתה לו את האפשרות להשתלב בעסקי המשפחה (עסקי הפלדה), הוא פנה לכדורגל מקצועי, עשה קריירה מפוארת גם במועדון הכדורגל של מילאן והוא נחשב לאחד הקשרים הטובים בעולם.

נראה שפיפ"א 14 מצאו את קמפיין הפרסום למשחק. שידור סדרה של משחקים בין נסטה ופירלו.

מקור: ESPN

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x