Xbox 720: חיבור קבוע לרשת? לא. תאימות מלאה לאחור? בהחלט. [שמועה]

מקור חדש מבטל את השמועה שקונסולת האקסבוקס הבאה של מיקרוסופט (Xbox720) תחייב חיבור קבוע לרשת, הוא גם טוען לתאימות מלאה לאחור. Xbox TV תתחרה ב- Apple TV ומפתחי האינדי יהיו מרוצים.

המידע החדש שפורסם על ידי משתמש NeoGAF בשם Cheesemeister, מאמת את המפרט המלא שנחשף בינואר ומציג את התכונות העיקריות של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט. במסמך קצר, המשתמש מפריך את השמועה כי המערכת החדשה תחייב חיבור קבוע לאינטרנט, ומוסיף כי היא תכלול תאימות מלאה לאחור, ותהיה ידידותית יותר מכל קונסולה אחרת של הדור הבא, למפתחי האינדי.

 

אתה לא חייב להיות מחובר תמיד לאינטרנט כדי לשחק במשחקי הקונסולה ומיקרוסופט מעולם לא שקלו לעשות דבר כזה. עכשיו, בבקשה, רק לקרוא את המשפט האחרון שוב ושוב עד שהוא יחדור,  בוצע? טוב.

מפרט טכני 720 אקסבוקסהמקור עוד מאשר כי המפרט הטכני המלא לכאורה שנחשף ע"י האתר VGLeaks הציג נתונים שהם  100% נכונים. למעט, פרט קטנטן אחד שמיקרוסופט שמרה מהמפתחים עד לא מזמן והוא, שכל קונסולות הדור הבא Durango נשלחו אליהם עם ה-Xbox 360 SOC (קיצור של system-on-a-chip). מה שמסביר את הסיבה שמיקרוסופט גייסה כל-כך הרבה עובדים יוצאי  IBM ו- AMD. אין צורך לדעת את כל הפרטים הקטנים של איך SOC 360 משתלב לתוך לוח האם של הקונסולה. זה רק אומר שהמפתחים יכולים להשתמש SOC 360 במקביל לחומרת דורנגו המקורית, וזה גם אומר כמובן שהקונסולה החדשה תתמוך במשחקי הקונסולה הנוכחית, תאימות מלאה לאחור. להבדיל מה-PS4, שסוני הודיעה שלא תתמוך במשחקי PS3.

[divider]
Kinect 2.0:  שוב, כל הפרטים מ VGLeaks היו נכונים, לא היה שום שינוי ולא יהיה. עם זאת, התוכנה יכולה לעשות כל דבר, ועם הגידול המשמעותי למדי בחומרה שאחרי 1.0 Kinect, הזיהוי והבקרה הולכים להיות הרבה יותר מדויקים, והסוף ללאגים.

 בקר שליטה: הבקר הוא פחות או יותר אותו הדבר. D-Pad משופר, אבל השינוי יהיה מורגש רק כאשר באמת משתמשים בו, כלומר זה נראה בדיוק אותו הדבר. סוללות AA יחזרו, וחיי הסוללה שופרו בכ -16%.

 Xbox Mini/Xbox TV: כן, זה קורה, למרות שצוות אחר לגמרי מתעסק בזה במיקרוסופט, ידוע כי המטרה העיקרית היא להתחרות עם Apple TV, הצפי הוא למכשיר קטן (XTV) שיעלה סביב 100 דולר.  הוא מכיל 360 SOC (כמו בדורנגו), עם זאת אין בו כונן דיסק על מנת לחסוך מקום פיזי.

מערכת הפעלה:  קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט תגיע עם מערכת הפעלה Windows 8. זו תהיה גרסה מלאה של מערכת ההפעלה, מינוס שולחן העבודה. מפתחי האינדי ישמחו לגלות שהקונסולה תהיה ידידותית יותר מכל קונסולה אחרת של הדור הבא. הסיבה היא שכל אפליקציה / משחק שנוצרו עבור Windows App Store יוכלו להתקבל בברכה (לאחר הוספת תמיכת בקר כמובן) על גבי הקונסולה החדשה. במילים אחרות, כל אדם אקראי ברחבי העולם יכול לשלם דמי רישיון של מיקרוסופט בסך 60 דולרים (לחנות של Windows) ולהגיש את האפליקציה / המשחק לחנות שבה מיליוני אנשים יכולים לאחר מכן להוריד / לקנות דרך הקונסולה.  אין צורך בערכות פיתוח יקרות.

xbox-durango

יש לזכור כי מדובר בשמועה, אבל אם כל המידע הזה נכון, מדובר בחדשות טובות למפתחים וגם לכל מי שמתכנן לרכוש את הקונסולה הבאה של מיקרוסופט, שצפויה להיחשף ב-21 במאי.

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סוף סוף כתבה מעודדת על האקסבוקס הבא
תודה!

יש!
ווינדוס 8 בלי דסקטופ
עשיתם לי את היום
עכשיו אני כבר בטוח קונה את הxbox