מנכ״ל יוביסופט: "השחקנים כבר מוכנים לחיבור קבוע לרשת"

סאגת החיבור הקבוע לרשת של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, זוכה לרוח גבית ממנכ"ל יוביסופט מונטריאול. הוא סבור שאנחנו, הגיימרים,  כבר מוכנים למצב שכזה.

מנכ"ל יוביסופט מונטריאול, יאניס מאלאט, סבור שהשחקנים כבר מוכנים לחיבור קבוע לרשת האינטרנט כשמדובר בקונסולות של הדור הבא. בראיון ל The Guardian הוא גם הסביר מדוע:

טוב, זה שאלה שאתה צריך לשאול את מיקרוסופט או סוני. הייתי אומר שהרבה אנשים כבר מחוברים תמידית לאינטרנט דרך מכשירים אחרים, אני חושד שהקהל כבר מוכן. לקונסולה תמיד מקוונת יש יתרונות ברורים אם תזכה לאימוץ המוני, כמו תוכן נוסף או שירותים מיוחדים.

הדיווח הקודם בנוגע לשמועה כי הקונסולה הבאה של מיקרוסופט תחייב חיבור קבוע לאינטרנט, מצטרף לאינספור שמועות דומות וחששות מצד השחקנים ואתרי הגיימינג הגדולים שהקונסולה הבאה של מיקרוסופט אכן תחייב חיבור שכזה.

watch dogs demo

זה אומר שתם עידן עידן משחקי האופליין. כלומר, אם בא לכם לשחק במשחק מסויים ללא התחברות לאקסבוקס לייב, לא תוכלו. זה גם אומר שאתם תלויים בחיבור לשרתי החברה על מנת לשחק, ורק בשבוע החולף, נפלו השרתים של מיקורוספט והאקסבוקס לייב שבק חיים לזמן ממושך והיה חשש שהמערכת נפרצה, ובקיצור, הנקודה הזאת של חיבור קבוע לרשת, יפגע בסופו של דבר בעיקר בשחקנים.

חיזוק דומה לדבריו של מנכ"ל יוביסופט ראינו מצד מנהל קריאייטיב בסטודיו של מיקרוסופט, אדם אורת', שפרסם לפני 10 ימים תגובה בענין (שעלתה לו בתפקידו):

מצטער, אני לא מבין את הדרמה סביב החיבור הקבוע לרשת. כל מכשיר כרגע הוא 'תמיד' מחובר. זה העולם שאנחנו חיים בו, Deal With it!

אני מקווה שהשמועות לא יתבררו כנכונות, ה-PS4 לא תחייב חיבור קבוע לרשת ואף קונסולה מעולם לא דרשה חיבור שכזה. כל ההשוואות האלה לסמארטפונים ולחיבור הקבוע שלהם לרשת, הן השוואות לא רציניות. התכונות הבסיסיות במכשיר כמו אייפון או גלקסי ממשיכות לתפקד גם אם אין חיבור רשת.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ERROR 37!!

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x