הקץ לשמועות: מיקרוסופט תחשוף את קונסולת הדור הבא שלה ב-21 למאי

סמנו ביומנים: מיקרוסופט תחשוף את קונסולות הדור הבא שלה ב-21 למאי, והפעם זה רשמי.

The Next Xbox Will Be Revealed On May 21

אחרי אינספור שמועות, שהאחרונה שבהן התבררה כמדויקת להפליא, חברת מיקרוסופט הודיעה כי היא הולכת להכריז על האקסבוקס הבא שלה באירוע מיוחד, שיתקיים ברדמונד, וושינגטון ב -21 במאי בשעה 10:00 (שעון Pacific). האירוע יועבר בשידור חי באינטרנט וגם ב-Spike TV בצפון אמריקה.

תקציר ההזמנה שנשלחה למשתתפים באירוע:

ביום שלישי 21 במאי, נסמן את תחילתו של דור חדש של משחקים, טלוויזיה ובידור. באותו היום, נקיים אירוע ומסבית עיתונאים מיוחדים בקמפוס Xbox ואנו מזמינים אותך להצטרף אלינו באמצעות…באותו היום, אנו חולקים את החזון שלנו עבור ה-Xbox, ורוצים לתת לך את הטעם אמיתי של העתיד. ואז, 19 ימים מאוחר יותר בEntertainment Expo האלקטרוני (E3) בלוס אנג'לס, נמשיך את השיחה, ונציג את ההרכב המלא שלנו של משחקי שוברי קופות…אנו שמחים להסיט את הווילון ולגלות את מה שאנחנו עובדים עליו.

xbox720-עדכונים

הדיווח האחרון של The Verge טען כי מיקרוסופט תחשוף את קונסולת הדור הבא שלה באירוע שיתרחש בחודש מאי, בדומה להצהרה של האנליסט קולין סבסטיאן. כמה ימים לפני, צוטט פול ת'ורות שאמר מיקרוסופט מתכננת אירוע Xbox ב 21 לחודש מאי, וכנראה שמדובר בתאריך הסופי להכרזת ה-Xbox של הדור הבא. מיקרוסופט אגב, תכננה במקור אירוע 24 באפריל.

במהלך החודשים האחרונים נחשף מידע חדש וצילומי מסך מה Durango SDK שאימתו את השמועה בנוגע לחיבור הקבוע לאינטרנט באקסבוקס 720. שמועות חדשות אגב, מבטלות שמועה זאת.

Microsoft's-Redmond-campus
Microsoft's Redmond campus

אנחנו כבר לא יכולים לחכות לחשיפת המתחרה האמיתית של הפלייסטיישן 4. גם אתם?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות