'Star Trek: The Video Game' – ביקורות למשחק

Star-Trek-המשחק

ביקורות למשחק Star Trek: The Video Game שוחררו כבר לרשת. האם המסע בין כוכבים החדש שווה את הצעד הראשון?

המשחק החדש של "מסע בין כוכבים" מפותח ע"י חברת Digital Extremes, שאחראית בין היתר על המולטי של BioShock 2 ועל המשחק The Darkness II. על כתיבת העלילה אחראית מריאן קראוזיק (Marianne Krawczyk), שחתומה גם על טרילוגיית God of War המפוארת ועל המשחק המשעשע מ- 2010, Shank.

זה היה אמור להיות משחק בינוני / סביר לפחות, אבל הביקורות קוטלות את המשחק ואחרי זיכיון עתידני וידוע כל-כך, כמו במקרה של הנוסע השמיני (Aliens: Colonial Marines), מדובר בכישלון (ידוע מראש?), להלן הביקורות העיקריות ששוחררו למשחק, שכרגע עוד על ציון ממוצע של 45/100:

האתר IGN קוטל את המשחק לחלוטין ומעניק לו 4.2/10 . הסיבה- חוסר מקוריות, זלזול בפיתוח, באגים וגליצ'ים וביצוע סופי גרוע ביותר:

אין דמיון או משהו שמזכיר את הדבר האמיתי בכל הדבר הזה, וזה בזבוז של פיתוח שטוח וחסר כל מעוף, אפילו האפקטים הקוליים, וצוות שחקני קול עשו עבודה רעה.

star trek ign review

אתר בשם flesheatingzipper  לא ריחם בכלל והעניק למשחק ציון מאוד נמוך- 1/10. טענות קשות לקו-אופ של מתפקד כראוי, ובאופן כללי למשחק שדי מבייש את השם:

אין לי מושג מה עשו Digital Extremes במשך שלוש שנים. מה הם עשו עם כל הכסף של Paramount? היה להם מספיק זמן לפתח משחק ראוי, אך בשלב זה, זה פשוט רע. . מסע בין כוכבים: משחק הווידאו הוא עבודה קשה, מקום נורא.

מגזין הגיימינג Gameinformer איבד תקווה במשחק הזה ומעניק לו את הציון 5.8/10 :

זיכיון מסע בין הכוכבים בנוי על הרעיון של עתיד מלא תקווה, אבל המעריצים צריכים להמשיך לחפש לעבר האופק, כי המסע הנוכחי הוא חסר תקווה.

Game-Informer-star-trek-review

האתר RealGamerNewz לעומת זאת, חושב שמדובר במשחק ראוי ומעניק לו את הציון 7/10 :

מדובר במשחק באיכות גבוהה, יחסית לכזה שמבוסס על סרט, ויש לברך על מאמציהם להעניק לרשיון משחק איכותי.חידוד קטן פה ושם בכל הקשור למודלים הגרפים ותאלמנטים החזותיים, היה משפר את המשחק פלאים. אם אתה אוהד של מסע בין כוכבים, אין שום סיבה שלא תהנה מהמשחק. …לפי דעתי מדובר במשחק מסע בין הכוכבים מהטובים ביותר עד כה.

 The Globe and Mail (טורונטו) מעניק למשחק את הציון הנמוך 4/10, ומסכם את המשחק כך:

במקרה הטוב זה בלגן שנראה ומרגיש מיושן, ובמקרה הגרוע זה מתסכל ולא שחיק.

רוב הביקורות למשחק פשוט קוטלות אותו. זה לא המסע בין כוכבים שרצינו:

Polygon – 3/10
Hardcore Gamer Magazine – 1.5/5
CVG – 4.5/10
Digital Spy – 2/5
Videogamer – 3/10
Eurogamer – 6/10
OXM – 3/10

'מסע בין כוכבים: משחק הווידאו' יושק בישראל ב-26 לאפריל עבור האקסבוקס 360, פלייסטיישן 3 ו-PC.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x