זה המחשב מפלצת שהריץ את ההדגמה של Battlefield 4

פרטים חדשים על המפרט שהריץ את ההדגמה של המשחק Battlefield 4, חושפים מחשב גיימינג מפלצתי, מה זה אומר לגבי ה-PS4?

משתמש בשם repilur מהאתר reddit, מנהל טכני בחברת DICE, העלה בגאווה רבה תמונה של המחשב שהריץ את ההדגמה בת 17 הדקות של המשחק Battlefield 4, ואם חשבתם שמדובר בכרטיס מסך HD 7990 אחד, עשיתם מחצית הדרך, כי את ההדגמה הריצו שני כרטיסים כאלה, בכדי שירוץ ברזולוציית 3K וב- 60 פריימים (FPS) בצורה חלקה. התמונה מציגה את שני הכרטיסים בתצורת CrossFireX שמפעילים ביחד 4 מעבדים גרפיים, עם זיכרון גרפי כולל של 12GB GDDR5, ביחד עם מעבד quad-core Intel i7 CPU

AMD-Radeon-HD-7990-CrossFire

לבחור שהעלה את התמונה קוראים יוהאן אנדרסון (Johan Andersson), ועל פי הטוויטר שלו הוא אכן עובד בחברת DICE על המנוע Frostbite ואת הציוץ בנוגע למפרט שהריץ את באטלפילד 4 הוא פרסם לפני שלושה ימים:

2x Radeon 7990 in Crossfire  BF4

[divider]

כרטיס המסך של AMD (שם קוד: מלטה) נחשף לראשונה בצורה רשמית, ע”י AMD באירוע GDC, ובראיון לאתר PCWorld, נציג החברה טען כי מדובר בכרטיס שקט המבוסס על שני כרטיסי 7900. מבחינת AMD, מדובר בכרטיס שיתחרה ב-GTX Titan של Nvidia על התואר- “כרטיס המסך החזק בעולם”, כדי שתוכל לעבור בכבוד לסדרה הבאה שלה, HD 8000.

AMD HD 7990 MALTA BF4
חשיפה רשמית ב GDC לכרטיס AMD Radeon HD 7990

עכשיו השאלה הגדולה היא, אם המשחק Battlefield 4 נאלץ להשתמש בשני כרטיסי מסך אימתנים שכאלה, איך תעמוד בזה קונסולות הדור הבא? למרות שמדובר בכמובן ברזולוציות אחרות לגמרי. הפלייסטיישן 4 הוכרזה כבר והמפרט הטכני גם: עם מעבד x86-64 AMD “Jaguar” 8-core, זיכרון DDR5 8GB ומעבד גרפי לא ידוע אך הוגדר כ AMD next-gen Radeon GPU. המפרט הוא לא סופי כמובן, ורכיבים עשויים להשתנות.

ps4-xbox-720-games-to-cost-70

בהחלט מפרט למחשב גיימינג מכובד, אבל, אנחנו מדברים על השקה בעוד כמה חודשים טובים, ולמרות שכבר ראינו הדגמה מרשימה של המשחק  Killzone החדש, ביום ההשקה של הסוני PS4, מחשבים כבר יהיו חזקים יותר. אם HD 7970 מריץ משחק כמו 3 Crysis ללא כל בעיה על הגדרות גבוהות, משחק שנראה גרפית דומה ל Killzone החדש, תחשבו איך יריץ אותו AMD HD 7990, שהוא בערך כפול ממנו.

Killzone-Shadow-Fall-PS4-04

למרות שב DICE כבר משוכנעים שאנחנו לא יכולים להתרשם מספיק מהגרפיקה במשחק Battlefield 4, אחרי המשחק BF3, ושהמשחק מנסה להעצים את חוויית המשחק ולא את הגרפיקה שבו, עצם השימוש בכרטיס מסך שכזה, מוכיח שלמשחק תהיינה דרישות גבוהות.

Battlefield-4-GDC-Leaked-Screenshot-01

מצד שני, אם נסתכל על עמוד ההזמנה של המשחק, נראה כי גם ה Playstation 3 וה-Xbox 360 יקבלו גרסה משלהן, לא ברור איך הן תעמודנה בדרישות המערכת של המשחק (שעדיין לא נחשפו), במיוחד שהן עדיין מתקשות להריץ באופן חלק את הכותר הנוכחי BF3, אלא אם כן נופתע ממנוע Frostbite 3 גמיש במיוחד…

מקור: PCWorld,

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות