Ouya : החברה מבקשת לחכות עם הביקורות

ouya אנדרואידהקונסולה הזעירה Ouya כבר נמצאת על שולחנם של רוב המשקיעים שהשתתפו בקיקסטארטר המוצלח וכמובן אצל כמה מאתרי טכנולוגיה רבים ברשת, הביקורות המקדימות הראשונות לא כל-כך מתלהבות ומצביעות על מספר בעיות, אך ב Ouya טוענים שמלכתחילה, גרסה זו של הקונסולה לא היתה מיועדת לביקורות מאחר והיא לא הגרסה הסופית.

 

החברה טוענת כי היחידות הראשונות שנשלחו למשקיעים לא תכלולנה את הגרסה הסופית של התוכנה וממליצה לחכות לגרסאות ההשקה הסופיות על מנת לחוות דיעה לפני ששופטים את הקונסולה שלה: אל תקראו לסקירות האלה "ביקורות" אלא "preview".

בהצהרה שפורסמה ב GamesIndustry החברה כתבה:

אנחנו נדאג לעותקים של קונסולת ה Ouya שתהיינה זמינות לביקורת בתחילה עד אמצע מאי, כך שתוכלו לבחון את החוויה הצרכנית המלאה ביותר ולהכין את הסקירה שלכם בזמן להשקה הרשמית ב-4 ליוני.כדי להבהיר לכם -כל הביקורות של ה Ouya שראיתם באינטרנט הן ביקורות של אנשים או גורמים שקבלו יחידות מהתמיכה הראשונית שלהם ב Kickstarter.

ההצהרה כדלקמן נובעת מביקורות לא מחמיאות במקצת במספר אתרי טכנולוגיה ומשחקים, אבל כאמור, Ouya מבקשים להמתין עד חודש יוני לביקורות של הקונסולה הסופית.

Ouya היתה אחת מחביבות הקהל של האתר למימון פרויקטים קיקסטארטר, כהשצליחה לגייס לא פחות מ-8.5 מיליון דולר. החברה החלה לשלוח היום קונסולות לכל מיש שהצטרף לפרויקט המימון.

Ouya

ההשקה ביוני תחל במדינות ארה"ב, אנגליה וקנדה, דרך הרשתות Amazon, Best Buy, GameStop, Target ועוד. תאריך להשקה באירופה עדיין אין אך החברה הבטיחה לעדכן בקרוב. לאחרונה הודיעה מנכ"לית החברה כי הקונסולה תושק מדי שנה, בגרסאות משופרות, כך שבשנה הבאה אנחנו צפויים לקבל את ה-Ouya 2.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות