הקרב על הסלון: קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט מתכוונת להשתלט לכם על הטלוויזיה והכבלים

XBOX720החלק המרכזי בקונסולת Xbox 720, הולך להתמקד בטלוויזיה שלכם בסלון, פונקציונליות כמו ב Google TV, הודות לשותפויות של מיקרוסופט עם ספקי תוכן. האם זו הסיבה האמיתית שהקונסולה תהיה מחוברת 24 שעות לרשת האינטרנט?

 

מיקרוסופט מכוונת את קונסולת הדור הבא שלה לישומי בידור ושירותי טלוויזיה, כך על פי דיווח של האתר The Verge. מקורות המכירים את תוכניותיה של מיקרוסופט הנוגעות ל Xbox חשפו שמיקרוסופט תציג תכונה המאפשרת לקונסולת הדור הבא שלה להשתלט על הטלוויזיה והממיר באופן דומה ל-Google TV. ההנחה הגורסת כרגע היא כי קונסולת ה-Xbox הבאה תדרוש חיבור לאינטרנט על מנת להשתמש בשירותי הבידור, ותאפשר לשירותים אלה להזרים נתונים באופן קבוע. וזה מסתדר עם הדברים שאמר מפתח המשחקי האינדי, ג’ונתן בלאו, כי גישת המשחקים הממוקדת של PS4 הופכת אותה לאטרקטיבית יותר למפתחים מאשר קונסולת ה- Xbox הבאה של מיקרוסופט, שמתמקדת בעיקר בכיבוש הסלון.

next-xbox TV

הפונקציונליות תעבוד על ידי לקיחת סיגנל מממיר הטלוויזיה דרך ה-Xbox באמצעות HDMI, מה שיאפשר לקונסולה של מיקרוסופט מגוון תכונות ממשק משתמש על גבי ערוץ טלוויזיה קיים או הממיר. המקורות טוענים שמדובר בחלק מרכזי של קונסולת הדור הבא ושזה ילך צעד נוסף מעבר ליישום הטלביזיה של גוגל, הודות לשותפויות של מיקרוסופט עם ספקי תוכן. התמיכה המורחבת עבור שירותי כבלים שונים תהיה מדורגת על פי חבילות, אבל הפונקציונליות הבסיסית תהיה זמינה בעת ​​ההשקה. גרסת לייט או וואטסו אבר.

xbox720-עדכונים

יחד עם הפונקציונליות המדוברת, חיישן הקינקט של הדור הבא של מיקרוסופט ישחק תפקיד במוקד הטלביזיה של החברה. ה Kinect הבא יהיה מסוגל לזהות מספר רב של אנשים בו זמנית, כולל היכולת לזהות תנועת עין לתוכן, לדוגמא, להשהות את השידור כאשר צופה מפנה את ראשו מהטלוויזיה (נשמע מציק במיוחד). מיקרוסופט אמרה ששימוש ביכולות אלה כחלק מממשק המשתמש והתכונות עבור תוכניות הטלביזיה שלה, כבר מוכנות. נכון להרגע, דובר מיקרוסופט סרב להגיב לידיעה זו.

סוגיית החיבור הקבוע של הקונסולה הבאה של מיקרוסופט לרשת, מעסיקה את כל אתרי הגיימינג והטכנולוגיה זמן האחרון. הדיווח האחרון בנושא,חשף צילומי מסך מה Durango SDK שאימתו את השמועה בנוגע לחיבור הקבוע לאינטרנט שהאקסבוקס 720 יחייב על מנת לפעול. מיקרוסופט צפויה להכריז על קונסולת Xbox 720 ב-21 במאי.

השאלה הגדולה היא, מה כל זה אומר לגבי משתמשים ישראלים כמונו, שלא “זכאים” לשירותי טלוויזיה דומים, אלא אם כן מדובר בשירותים לשוק האמריקאי בלבד, לא ברור.

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות