Xbox 720 תושק עם המשחקים Ryse ו- Forza. נקודות מיקרוסופט יוחלפו בכסף אמיתי

קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט תושק, על פי דיווח חדש, עם המשחק Ryse וכותר חדש בסדרת המירוצים Forza. בנוסף, אקסבוקס לייב, יפסיק להשתמש בנקודות מיקרוסופט ויעבור לכסף אמיתי, מקומי.

Next-generation Xbox launch titles include Ryseהמשחק Ryse הוכרז במהלך E3 2011 כפרויקט שפותח במשותף עם חברת Crytek וזכה לשם הקוד: Kingdoms. מדובר במשחק Hack & Slash ממבט ראשון שמתרחש בתקופה האימפריה הרומית ועל פי מיקרוסופט, שחקנים יוכלו לשלוט בגיבור המשחק באמצעות הקינקט. אין הרבה מידע על המשחק מאז, גם לא מידע על המנוע שהוא מפותח עליו, אך אם היתה תחושה שהמשחק בוטל, התשובה היא שלא.

The Verge, שאחראי לכמה מהידיעות האחרונות בנוגע ל Xbox720, טוען כי שני המשחקים יהיו "סופר מציאותיים, כמו בחיים". בנוסף לשני משחקים אלה, האתר מדווח כי משחק זומבי חדש, ומשחק משפחתי המבוסס על אי בסגנון חזותי של סרטי פיקסאר, יושקו גם כן. המעבר מנקודות מיקרוסופט למטבע מקומי מתואר כאחד מהשיפורים של מיקרוסופט ל-Xbox Live.

xbox720-NO-blu-ray

הכרזת ה-PS4 של סוני הציגה שלל משחקים חדשים וכמה משחקי השקה אטרקטיבים, ביניהם Killzone: Shadow Fall, שהטריילר שלו הציג גרפיקה מרשימה ביותר. מענין לראות איזה משחק יריות מגוף ראשון תשיק מיקרוסופט לקונסולה, אם בכלל. אולי איזה Halo 5 שאנחנו לא יודעים עליו?

הדיווח האחרון בנוגע לשמועה כי הקונסולה הבאה של מיקרוסופט תחייב חיבור קבוע לאינטרנט, נראה השבוע הגיוני מתמיד, בעכבות השמועה החדשה שגורסת כי האקסבוקס הבא ינסה לכבוש לנו את הסלון.

חברת מיקרוסופט צפויה להכריז על קונסולת Xbox 720 ב-21 במאי.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות