Xbox 720 – IllumiRoom: כך נשחק משחקים בדור הבא?

דיווחים חדשים על כך שטכנולוגיית ה-IllumiRoom של מיקרוסופט יכולה להיות חלק מתכנית ההתקנה של ה-Xbox הבאה. הדגמה חדשה באורך 5 דקות נחשפה יום לפני אירוע מיקרוסופט שיתקיים מחר ב- CHI 2013 בפריז.

בתערוכת CES 2013 הציגה מיקרוסופט לראשונה את הקונספט החדש למשחקים בשם IllumiRoom, אשר עושה שימוש ב-Kinect ובמקרן כדי להגדיל את האובייקטים בסביבה. כל האובייקטים סביב מסך הטלוויזיה מוקרנים באמצעות פריטים חזותיים שיכולים לשנות את המראה של החדר, להרחיב את שדה הראיה, ולאפשר חוויות משחק חדשות לגמרי.

illumiroom

ההדגמה החדשה של ה-IllumiRoom, שהיא למעשה גרסה מורחבת של הטריילר הרשמי ששוחרר, מרחיבה ומדגישה רבים מהאפקטים שכוללים שלג, תאורה, רשתות, ודרכים אחרות שבהן משתנה המרחב הסביבתי של הגיימר בשימוש ב- IllumiRoom. דיווחים ממשיכים לטעון כי מיקרוסופט צפויה ליישם את הרעיון לעיצוב ה-Xbox הבא שלה, אם כי אין אישור רשמי עדיין.

microsoft-illumiroom-xbox-720-kinect

הסרטון שהגיע לפני אירוע הטק של מיקרוסופט ב-CHI 2013 מחר, מציין כי ה-IllumiRoom תעבוד כמו "קונסולת משחקים של הדור הבא."

IllumiRoom היא חזון קונסולת משחקים של הדור הבא עם מקרן שיושב על שולחן הקפה שלך ומקיף עם אור מוקרן בטלוויזיה שלך [..] IllumiRoom יכולה להאריך את תוכן המשחקים מחוץ לטלביזיה שלך,ובאופן סלקטיבי להראות אלמנטים במשחק, כמו פיצוצים, אפקטים, ואפילו ליצור אלמנט וירטואלי של שלג אצלכם בסלון.

חברת מיקרוסופט הודיעה כי היא תחשוף את קונסולת הדור הבא שלה באופן רשמי  ב-21 למאי.

http://www.youtube.com/watch?v=nGGMv9RnJIA

מקור: theVerge

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא יכול להיות נחמד… יכול ממש לעזור להיכנס לאווירה.