EA Sports משחררת היום טיזר באמצעות תמונה בטוויטר שלה: צפו לחשיפה הרשמית מחר.

EA SPORT FIFA 14 NEWS

את מסי, לא קשה לזהות בתמונה ששוחררה, מלבד זאת, שום דבר אחר כרגע. אבל יש מידע מסביב. ראיונות, שמועות, לפני שמחר נקבל מידע רב על משחק פי"פא הבא:

FIFA14 [dropcap]מ[/dropcap]פיק הסדרה, דייוויד ראט, התראיין בחודש שעבר בנוגע לכותר הבא בסדרה, פיפ"א 14. לדבריו מדובר "במשחק ענק" (ממש הפתיע), תכונות מקוונות משופרות ייכנסו למשחק. אך עם זאת, החברה לא תזנח את ההנאות של משחק הסינגל. דניאל גונזלס, מנהל השיווק ויחסי הציבור של EA Sports באמריקה הלטינית, צוטט באחד הראיונות האחרונים שלו ואמר שהמשחק ישוחרר ב 26 לספטמבר 2013.

FIFA 14 to reveal tomorrow

ריכוז השמועות למשחק פיפ"א 14:

  • המשחק ישוחרר באותו תאריך לכל העולם, להבדיל משנה קודמת. הדמו למשחק, FIFA 14 Demo ישוחרר ב-9 לספטמבר.
  • שחקנים שירצו להתנסות במשחק לפני כולם, יוכלו לעשות זאת אם ירכשו את ה- EA Season Ticket ויזכו לגישה מוקדמת למשחק ב-21 לספטמבר.
  • חברת Diadora צפויה להכנס לשותפות תוכן בפי"פא 14.בטח איזה זוג נעליים…
  • קבוצות מהליגה השניה בברזיל, Serie B, ישולבו במשחק החדש. Figueirense Futebol Clube ו-Criciúma Esporte Clube כבר סגרו עם EA, המועדונים Palmeiras ו- Figueirense FC גם.
  • לא בטוח אם הליגה הטורקית גם כן תעשה את דרכה בחזרה לסדרה, מה שמסתמן כרגע, שקבוצת פרנבחצ'ה תשולב במשחק.
  • שחקני האנדרואיד וה-iOS יזכו לגרסה חינמית של המשחק, שתכיל פרסומות, כמו SimCity.
  • פיפ"א 14 ישוחרר כמיטב המסורת, לכל פלטפורמה אפשרית: Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 2, PlayStation Vita, PlayStation Portable, Wii U, Wii, Nintendo 3DS, iOS, XBox 720 , Playstation 4

נשים וכדורגל:

מאז 2006 מנסה [tooltip text="FIFPlay" gravity="nw"] אתר כדורגל ומשחקי קהילה, העומד בין גיימרים ומפתחי משחקי כדורגל , ומשתדל לספק את הרעיונות הטובים ביותר עבור משחקי הכדורגל מהאוהדים למפתחי המשחק.[/tooltip] לשכנע את EA Sport לצרף ליגת נשים לסדרת הכדורגל שלה, אך ללא הצלחה. למרות ש EA הודיעה שגם השנה לא תצורפנה נשים, יש הטוענים כי דווקא כן.

fifa 14 women

ענף כדורגל הנשים גדל לאחרונה ברחבי העולם וצבר קהל אוהדים גדול, אך מצד שני גם לא מעט אינטרסנטים שאולי יוכלו להזיז את הענין הזה קדימה. הוספת כדורגלניות למשחק לא רק תפתחנה שוק חדש למשחקי פיפ"א, אלא גם עשויות לעזור לכדורגל של נשים כדי לקבל יותר פופולריות בקרב בני הנוער, הגיימרים. אך אולי הבעיה הגדולה ביותר עבור EA להוסיף תכונה זו היא עניין הרישוי, למרות שלבטח, ההטבות תהיינה גבוהות ומשתלמות.

הכותר האחרון פיפ"א 13 הוא המשחק הכי מצליח בסדרת פיפ"א בכל הזמנים. FIFA 13 מכר , על פי הדו"ח האחרון של EA כ-12 מיליון עותקים . באנגליה, שהיא מעצמת פיפ"א, המשחק הגיע למקום השני במכירות 2012, אחרי Black Ops 2 (באמריקה אגב, הגיע למקום העשירי). המותג FIFA באנגליה, הפך למותג המשחקים הכי גדול ועקף אפילו את המותג Call of Duty.