DUST 514: משחק היריות ל-PS3 ישוחרר ב-14/5. תאריך מתוחכם.

Dust514-BoxArt

DUST514 הינו משחק יריות מגוף ראשון חינמי ברשת, בלעדי לקונסולת הפלייסטיישן 3, שמפותח ע"י חברת הפיתוח  CCP Games, שפיתחה גם את משחק התפקידים ההמוני Eve Online. החברה מבטיחה כי מדובר ב"משחק שהולך ומתקדם עם השחקן" עם תכונות חדשות ושדרוגים ועם אורך חיים ארוך במיוחד. המשחק כמעט מוכן הודות לבטא המוצלחת שהחלה בחודש ינואר והגיעה לסיומה, ומנכ"ל החברה, Hilmar Veigar Pétursson, מתרגש מהמעמד:

לקח לנו להגיע לנקודה זו כמה שנים טובות, בזכות מאות עובדי CCP , וההתקשרות של מיליוני שחקנים שתרמו משוב פנטסטי בתהליך בטא, עכשיו אנחנו לקראת המסע האמיתי, [ובנימה של הומור הוסיף] אני בטוח שעשרות שנים מהיום, נוכל להסתכל אחורה בתדהמה כי היקום של EVE יקבור את כולנו.

ואכן קיים קשר ישיר בין העולם של EVE לבין משחק ה-FPS החינמי הזה ל-PS3, שכן, עולם המשחק משולב באופן מלא עם היקום העיקש והמסיבי של New Eden במשחק EVE Online , שבו שחקנים יכולים לעסוק בקרבות פלטפורמות על כוכבי הלכת מרוחקים עם שילובים סביבתיים רבים כשהם נלחמים על שליטה במשאבים שלהם.

DUST-514-gameplay
המשחק מכיל גם קרבות- של עד 32 שחקנים, הניתנים להתאמה אישית לכל שכיר חרב עם "dropsuits הקטלני, בעל המיומנויות וכלי נשק", ואת היכולת לפרוס כלי רכב משוריינים וחמושים ביבשה ועם טייסי Starship האלמותיים של EVE Online שיאפשרו לכבוש את ניו עדן, אם תצליחו כמובן.

טריילר חדש מציג את אלמנט המשחקיות והקרבות במשחק. לי זה נראה כמו חיקוי למשחק היריות מגוף ראשון המצוין Planetside 2, אבל אולי אני טועה והמשחק עוד עשוי להפתיע..

DUST 514 יושק בחודש הבא ב-14/5 ל-PS3 בלבד.

תודה ל-vg247.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא נראה סבבה