Doom 4: הפיתוח אותחל ומתמקד בקונסולות הדור הבא

המשחק Doom 4 עדיין בפיתוח, אך מדובר ב"גרסה חדשה". החברה זונחת את הפיתוח הקודם ועוברת לפיתוח המשחק לדור הקונסולות הבא.

סגן נשיא מחלקת השיווק בחברת Bethesda, פייט היינס, מאשר היום כי המשחק Doom 4 עדיין בפיתוח. עם מקורות רבים המצביעים על שחרורו על קונסולות הדור הבאות.בשיחה עם האתר Kotaku הוא טוען כי הפיתוח עבר תהליך של איתחול.

הגרסה הקודמת של Doom 4 לא מפגינה את האיכות וההתרגשות ששאנחנו וחברת id מתכוונים לספק לכלל אוהדי Doom בעולם..[..] כתוצאה מכך, מוקד המאמצים כרגע נמצא בגרסה חדשה של Doom 4 שמבטיחה לעמוד בציפיות הגבוהות מאוד לזיכיון זה. נודיע לכולם כשנהיה מוכנים לדבר על המשחק Doom 4

DOOM-4-

מקורות טוענים כי הגרסה המקורית של Doom 4, אשר זכתה לכינוי "Call of Doom" – בוטלה בשנת 2011 לאחר ש id סיימה את העבודה על Rage.המקורות עוד טוענים כי הגרסה המקורית של Doom 4 לקחה השראה גדולה מהאלמנטים היצירתיים במשחקי יריות מודרניים, Call of Duty סטייל.

לפי מקור אחר, Bethesda השעתה את התוכניות למשחק Rage 2 אחרי שהמשחק המקורי לא הצליח לעמוד בציפיות המסחריות וביקורתיות, והחליטה לשהקיע את מירב המאמצים בפיתוח Doom 4. דווח גם כי מנהל אחד בחברה אמר לראש הפרויקט כי Doom 4 מיועד להגיע להצלחה מסחרית כמו המשחק Elder Scrolls V: Skyrim.

ב Quakecon 2012, ענה ג'ון קרמק  ([tooltip text="John Carmack" gravity="nw"]ג'ון קארמק, האיש והאגדה, תוכניתן על שייסד את חברת id Software – החברה שהביאה לעולם משחקים פורצי דרך בז'אנר משחקי היריות, כמו Doom, הטירה הנאצית, ואחרים. [/tooltip]) כי המשחק יהיה "done when it's done".

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות