Dead Island: Riptide – צפו בסצנת הפתיחה של המשחק

מספר ימים לקראת שחרור משחק הזומבים Dead Island: Riptide, דלף לרשת סרטון שמציג את הפתיחה של המשחק, ברובו סצנות מעבר ויש גם גיימפליי. הסרטון אינו סרטון רשמי של Techland, מפתחת המשחק. סרטון רשמי באורך זהה שוחרר בינואר והציג כמה מהחידושים במשחק. הנה הגיימפליי הראשון במשחק:

במהלך חודש ינואר חשפה החברה את המהדורה המוגבלת/אספנים של המשחק, שתהיה אקסלוסיבית לאקסבוקס 360 שנקראת “Zombie Bait Edition”, שתהיה זמינה באירופה ובאוסטרליה. מה שהסיט את תשומת לב כולם בחבילה הזו, הוא פסלון בגובה 31 ס”מ, פלג גוף עליון של זומבית קטועת ידיים וראש, מוכתמת בדם, כשאת גופה החשוף, ‘מסתיר’ ביקיני בעיצוב דגל אנגליה, שמבליט בעיקר חזה סיליקוני. פרסום המהדורה המוגבלת תוך הבלטת תמונת הפסלון, עוררו סערה ברחבי הרשת ובעיקר באנגליה, ודוברים של אתרי גיימינג ברחבי העולם הביעו את זעמם, וחלקם אף הגדירו את הפסלון כ “שפל חדש וזלזול ופגיעה באינטיליגנציה של כולנו”. מצד שני היו מעטים שהגדירו את הפסלון כיצירת אמנות.

DeadIsland Riptide בובה
יצירת אומנות או שימוש בוטה וזול של אלמנטים מיניים?

המשחק ‘Dead Island Riptide’, מפותח ע”י Techland, והוא המשך לכותר הראשון מ 2011, Dead Island, ולמרות שלא היה גדול, החדש נחשב לאחד המשחקים המצופים השנה.

האמת, כמו שזה נראה בסרטון, אני לא רואה שום דבר חדש במשחק הזה, גרפיקה סאונד ומשחקיות זהים לחלוטין למשחק הראשון, והוא נראה כמו DLC ולא משחק “חדש”. האם אנחנו הולכים לקבל אח תאום למשחק Orion: Dino Horde? אוטוטו ביקורות למשחק…

Dead Island Riptide ישוחרר בישראל ב- 26/4/2013 ל- PC, PlayStation 3 , Xbox 360.

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות