Bethesda: "תוכן נוסף בתשלום (DLC) ביום השקה, הגיוני לחלוטין"

תכינו ממחטות: בחברת Bethesda סבורים כי "הגיימרים לא מבינים את לוח זמנים של תהליך הפיתוח, ה DLC ביום ההשקה הוא לגיטימי בהחלט".

Day-one DLC makes sense, Bethesda VP saysאחת התופעות המכוערות שהביא איתו עידן הקונסולות, הוא התוכן "הנוסף" לתשלום, שזמין ביום ההשקה, או זמן קצר אחרי. תחשבו על זה, זה כמו לקנות מכונית חדשה ונוצצת בסוכנות ראשית, ובדרך החוצה, איש המכירות צועק לעברכם: "המחיר לא כולל מראה אחורית, מגבים, ותא כפפות, כן?". משחקי טריפל A מושקים עם תוכנית שנתית לחבילות DLC בשם Season Pass שעולות כמו מחיר משחק מלא ואמורות להעניק לשחקנים תוכן נוסף שישלים את המשחק, וקשה שלא לחשוד שחברות הפיתוח בהוראתן של המפיצות, מסרסות את המשחקים שלהן מראש, בכדי להשלים אותם בעתיד עם תוכן שעולה לנו כסף. הרבה כסף.

Bethesda, מפיצת סדרות המשחקים Elder Scrolls ו- Fallout מנסה להגן על טרנד הפצה זה וסגן נשיא השיווק של החברה, פייט היינס אמר למגזין ה-Xbox הרשמי (oxm) כי הסנטימנט השלילי סביב DLC ביום הראשון נובע מהסיבה שהגיימרים פשוט אינם מבינים את לוח זמנים של תהליך הפיתוח.

פייט היינס, Bethesda
אני לא חושב ש[ גיימרים] ממש מבינים את תהליך הפיתוח והנקודה שבה אתה צריך להפסיק לעשות את המשחק ואתה צריך לסיים אותו. לכן, יש פער די ארוך שבו האמנים והמעצבים היצירתיים שלך עסוקים אמנם בתיקון באגים וליטוש המשחק, אבל הם לא עושים שום דבר חדש במשך זמן רב, אז למה לחכות תקופה של זמן כדי להתחיל לעשות דברים חדשים, העידן הזה כבר מאחורינו.

למרות שזה אולי נשמע מוזר שהדברים הללו מגיעים מחברה כמו Bethesda , אשר משחררת ברוב המקרים את התוכן חהורדה של המפתחות שלה מאוחר, ולפעמים מספר חודשים לאחר ההשקה, כפי שהיה במקרה של Skyrim והתוכן Dawnguard. אבל, יכול להיות שהיא פשוט מכינה את השטח למשחקים עתידיים שלה.

מה דעתכם על שחרור DLC ביום ההשקה, פסול או ראוי?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כן או לא בחיים שלי עוד לא קניתי DLC…

זה הפך לצערי לטרנד בזוי
מעט מאוד הרחבות קניתי