קרייטק: גרפיקה זה 60% ממשחק מחשב

Crysis-3-מולטימנכ"ל קרייטק מפזר לאחרונה הצהרות שמצליחות להתסיס לא מעט מבקרים. בשבוע החולף, הוא טען בראיון כי הגרפיקה במשחקים היא האלמנט החשוב ביותר, ואם לדייק, הגרפיקה היא 60% ממשחק, וכל השאר, שבעיניי חשובים הרבה יותר מהגרפיקה, שווים פחות.

 

 אי אפשר לקחת מחברת קרייטק את ההשקעה והדחיפה של האפקטים החזותיים במשחקים שלה, קרייסיס בעיקר לתוצר שלם של גרפיקה מדהימה. אבל בכמה  מהאלמנטים החשובים במשחקים, כמו הגיימפליי/המשחקיות, עלילה, סיפור, עיצוב אומנותי, בינה מלאכותית ועוד, יש חילוקי דיעות בנוגע לאיכויות שלה. מייסד ומנכ"ל חברת קרייטק, Cevat Yerli, התראיין ל X360 Magazine ובשיחה על משמעות הגרפיקה במשחקים היום, הוא הפתיע את המראיין, ולא רק אותו.

Yerli_Cevat_קרייטק
Cevat Yerli, מנכ"ל קרייטק
אנשים אומרים שגרפיקה לא משנה, אבל תראו לי מישהו שמשחק Crysis ויגיד לי שזה לא משנה [הגרפיקה]. זה תמיד היה על גרפיקה שמניעה את המשחק ונותנת למשחקיות את הדרייב. גרפיקה, בין אם תאורה או צללים, מעמידה אותך בהקשר רגשי שונה ומניעה אותך. ב 3 Crysis זה הדשא והצמחייה, דרך הפיזיקה והאינטראקציהעם  הדשא. אתה יכול לזהות תנועת אויב AI שפועל נגנך רק על ידי התבוננות באופן שבו העשב מתנהג

רגשות, עשב, דשא, AI , אני באמת לא הבנתי למה הוא מתכוון, אבל ניחא כי עד כאן זה בסדר, יש לו על מה להתגאות, אבל קשה להסכים איתו על המשפט הבא:

ככל שהגרפיקה יותר טובה, הפיזיקה יותר טובה, עיצוב הצליל יותר טוב, יחד עם כיוון האמנות, מה שהופך את המשחק למדהים ויזואלית וסטייליסטי, זה 60 אחוזים מהמשחק.

מה עם העלילה? עיצוב הדמויות? בינה מאלכותית? מולטיפלייר? אורך חיים? ועוד. מצד שני, זה אותו מנכ"ל שטען כי המשחק 3 Crysis הוא יצירת מופת..

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x