Black Ops 2 – טריילרים חדשים ל Uprising DLC

ב- 16 באפריל תשוחרר חבילת המפות החדשה למשחק בלאק אופס 2, Uprising DLC, בהתאם למידע הראשוני שדלף לרשת, והטריילר הרשמי נחשף בשבוע החולף. ההרחבה תשוחרר קודם לאקסבוקס 360 ואחכ ל PC ול PS3 ותכיל 4 מפות: Vertigo, Magma, Encore ו- Studio.נשק חדש לא יגיע עם ההרחבה, להבדיל מ Revolution.

[dropcap]ב[/dropcap]נוסף, החבילה תכיל גם מוד זומבים חדש בשם "Mob of the Dead" שעל פי החברה יהיה מוד הזומבים המפחיד ביותר ששוחרר עד כה. אתם נכנסים לנעליהם של ארבעה מאפיונרים, בילי נאה (ליוטה), אל "הסמור" ארלינגטון (Pantoliano), סלווטורה "סאל" דה 'לוקה (Palmentiri), ומייקל "פין" אולירי (Madsen), היושבים בכלא אלקטרז, רק כדי לגלות כי להיות מאחורי הסורג והבריח הוא הבעיה הכי קטנה שלהם. לדברי Treyarch, המטרה במוד החדש  היא להרכיב מטוס תוך שימוש בחלקים על מנת לברוח מאי הזומבים הנגוע.

Mob-of-the-Dead-BO2

"מוסיקה קונטקסטואלית" תדאג להפחיד אתכם במקביל לקרבות אל מול סוגים חדשים של זומבים מטורפים, לפעמים בצורה לא כל כך רגילה, הודות למצב חיים שלאחר המוות שהוצג בטריילר החדש (למטה). תוכלו להבחין גם בתצוגת heads-up חדשה, כמו גם השימוש בנשק מלחמת אזרחים קלסי. תראה גם סוג חדש של הטבה (perk) שנקרא the Electric Cherry,  שיחשמל זומבים בזמן טעינה, הנה הטריילר למוד הזומבים המדובר עם שש דקות של גיימפליי:

 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x