Batman: Arkham Origins נחשף

האחים וורנר חושפים באופן רשמי את המשחק Batman: Arkham Origins, נזכה להכיר את באטמן, כמו במקרה של לארה קרופט, צעיר יותר.

המשחק מפותח הפעם ע"י Warner Bros. Games Montreal ולא ע"י Rocksteady Studios וישוחרר ב  25/10 ל Xbox 360, PS3, Wii U ולמחשב האישי.

עלילת המשחק מתרחשת לפני העלייה של הפושעים המסוכנים ביותר של גותהאם סיטי. ועל פי ההודעה הרשמית המשחק יציג באטמן צעיר שעומד בפני רגע מכריע בתחילת הקריירה שלו כלוחם פשע, ומפלס את דרכו להפוך לאביר האפל. כאשר הסיפור נמשך, שחקנים יפגשו דמויות מפתח רבות וחשובות שיהיו חלק ממערכות היחסים המרכזיות בחייו של 'איש העטלף'.

Batman-Arkham-Origins-revealed

מגזין הגיימינג Game Informer יחשוף את המשחק בסקירה מיוחדת במהדורת מאי הקרובה, פרטים נוספים שהמגזין מפרט: הפרויקט נמצא בראשות מנהל הקריאייטיב אריק הולמס, שכיהן בעבר כמעצב ראשי של משחקי פעולה בעולם פתוח כמו Prototype ו- The Incredible Hulk: Ultimate Destruction (הענק הירוק). בנוסף, WB Montreal קיבלו גישה מלאה למנוע Unreal המשופץ של Rocksteady כדי לקבל את המראה והתחושה של הסדרה (Arkhamverse).

Batman-Arkham-Origins-נחשף

החברה גם מכריזה כי תושק גרסה מיוחדת לנינטנדו 3DS ולסוני Vita שתיקרא Batman: Arkham Origins Blackgate ושתוחרר באותו התאריך, 25 לאוקטובר. על פי וורנו,  גרסה זו תאפשר לשחקנים להמשיך את העלילה של גרסת הקונסולה ולגלות פרטים חדשים על עברו של האביר האפל.

ריד שניידר, סגן נשיא ומפיק בחברת הפיתוח אמר:

אנחנו מעריצים גדולים של הזיכיון ומחויבים ליצירת חוויה שמציעה לשחקנים יותר ממה שהם אוהבים, כמו גם את ההזדמנות לשחק כמו באטמן צעיר בתוך עלילה טריה ועולם המורחב.

 

 [nggallery id=1]

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סדרה מעולה רק מעניין איך יהיה עם Warner Bros. Games Montreal מאשר המעולה Rocksteady Studios