America's Army 4 ישוחרר השנה. הירשמו לבטא

America's Army: Proving GroundsAA4 F2P, זה השם החדש של הפרק הרביעי שישוחרר עוד השנה, הרשמה לבטא נפתחה

 

משחק היריות מגוף ראשון America's Army הוא משחק חינמי/פרויקט שיווקי של צבא ארצות הברית שנוצר על מנת לעודד צעירים להתגייס לצבא האמירקאי, המשחק הראשון שוחרר ב-2002, תחת השם Amrica's Army:Recon ותוך זמן קצר תחת השם , America's Army:Operations, הצליח לגייס כמות נכבדה של מעריצים, מאחר ו AA הי משחק יריות טקטי מבוסס על סבבים, דומה לזה של Counter Strike, שלא עלה כסף והעניק שעות רבות של הנאה ברשת. בשנת 2006 שוחרר הפיתוח הבא שכולנו קראנו לו AA2 ונחשב עד היום למשחק המוצלח ביותר בסדרה זו. America's Army: Special Forces גרסה 2.8.4  נחשב לאחד ממשחקי היריות בגוף ראשון הפופולרים ברשת, על פי האתר GameSpy ז"ל.

AA3

America's Army 3 לצערי, היה אכזבה גדולה, למרות ההבטחות והגרפיקה המשופרת, המשחק סבל מבאגים קשים והיה כמעט בלתי שחיק בחודשים הראשונים של ההשקה, המשחק גם איבד מהצביון הריאליסטי שלו וחלק מהמאפיינים שייחדו אותו וניסה להיות יותר "עממי". המעריצים לא כ"כ אהבו את השינוי והצביעו ברגליים, יותר נכון בעכבר. תוכלו לנסות אותו בחינם דרך סטים.

אין יותר מידע על המשחק החדש והרביעי America's Army 4 מלבד השם הרשמי והחסר יצירתיות שלו – America's Army: Proving Grounds.  להרשמה לבטא של המשחק, לחצו כאן.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x