מישהי הצליחה לחלוב מאקטיוויז'ן 29 אלף דולר

מנהלת יחסי הציבור לשעבר בחברת אקטיוויז'ן, שעבדה בתקופת המשחק Black Ops, גנבה מהחברה 18,963 ליש"ט.

COD_BLOPSקטלין קירטון, מנהלת יח"צ לשעבר בחברה, גנבה ב-2010 חלק מהתקציב למשחק Call of Duty: BlackOps, תקציב שיועד לאירוע השקת Black Ops בלונדון, שהתקיים בתחנת הכוח באטרסי.

קירטון נעזרה ביועץ יחסי ציבור פרנק ג'יימי קיי, שגם הודה שלקח 5,000 ליש"ט. קיי הוציא את הכסף על שישה אייפדים ו-3,500 ליש"ט לחופשה בפלורידה. הרכישות בוצעו במשך מספר חודשים בשנת 2010, והתגלו בשנת 2011, כאשר בחברת אקטיוויז'ן הועלה חשד קל לאי-סדרים וחוקריה הפנימיים החלו לחקור את הפרשה.

Kathryn Kirton

במהלך הבזבוזים של קירטון, היא  ניסתה לטשטש את הרכישות שנעשו באמצעות הכספים של אקטיוויז'ן על ידי מתן הוראות ליועץ קיי שישלם על המוצרים בכרטיס האשראי של החברה.

שופט בית המשפט בלקפריירז קראון, ג'ון הילר, לא התרשם מקו ההגנה של עורך דינה שטען כי הייתה מוקסמת מהעולם "הזוהר והמפואר" של יחסי הציבור, ודן את קירטון ל-18 חודשי מאסר על תנאי לשנתיים. קיי קיבל עונש של תשעה חודשי מאסר על תנאי למשך 12 חודשים, וגם נצטווה לתרום 80 שעות שירות לקהילה.

במהלך מתן גזר הדין,  השופט ציין:

מה שמפתיע הוא שמקרים כמו זה קורים לעתים קרובות יותר ויותר בענף שלך. אבל זה לא המקום כדי לחקור את תעשיית יחסי הציבור

לא יודע מה אני חושב לגבי הידיעה הזו, אין ספק שהגברת עברה על החוק. אבל תודו שמדובר במקרה נדיר שאקטיביז'ן מוצאת את עצמה בצד "הנחלב".

מקור: The Daily Mail

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חחחח…
פעם ראשונה שמישהו הוציא מהם כסף
חח

חחחחחחח לא מאמין שדבר כזה קרה.

וואלה חבל לא שונררה מהם יותר חחח

"כל כלב ביצ' יומו"

אמת