WarStorm זה משחק יריות בגוף ראשון שמפותח על ידי סטודנט מסין

בחור מסין עומד מאחורי משחק יריות בגוף ראשון שמפותח על מנוע Unreal Engine 3. אתרי הגיימינג בסין מתלהבים.

WarStorm  FPS Demo

WarStorm הוא משחק יריות מגוף ראשון שדמו שלו שוחרר בשבוע שעבר בסין. הדמו שמכיל כמה שלבים, הצליח לשלהב כמה אתרי גיימינג סינים כמו Sina ו- netEase שפרסמו ידיעות בנוגע למשחק הזה, בעמוד הראשי שלהם.

הסקרנות בנוגע למי עומד מאחורי המשחק הזה, שלחה את העיתונאים בסין לבחון את הנושא והעלתה כי מי שעומד מאחורי המשחק הזה הוא בחור אחד, מסין, תחת שם האולפן 'Fei Yan Islands Studios'.

אין הרבה מידע כרגע על הבחור, אבל השמועה טוענת שמדובר בסטודנט באוניברסיטה מסין שסיים לפתח את הדמו למשחק במהלך קיץ אחד. מבלי להתייחס לגראפיקה (הסרטון באיכות 360P), התוצאה נראית מרשימה. כמובן שלא מדובר באיזה מתחרה ישיר ל Call of Duty או אפילו ל- Battlefield, אבל המשחקיות מזכירה מאוד את המשחקיות שבסדרת קול אוף דיוטי, וכפי שניתן לראות בסרטון יש חפצים הניתנים להרס ובגדול, הדמו נראה כמו משחק יריות מגוף ראשון ל PC, שלא היה מבייש חברה רצינית. כמובן שגם ניתן להתרשם שה AI במשחק כמעט ולא קיים והאויבים פשוט עומדים ומחכים למותם הכואב.. אבל בהנחה שאולי אולפן רציני ייקח את הדמו הזה כמה צעדים קדימה, יש פה פוטנציאל.

אגב, אם כבר בסין עסקינן, המשחק החינמי של אקטיוויז'ן Call of Duty: Online נכנס שם כבר לבטא ונראה כי הסינים למרות האיחור הגדול, הסינים יכולים להיות מרוצים (המשחק הוא שילוב של MW1+MW2).

Call of Duty Online

תודה ל kotaku

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות