Total War: Arena הוכרז

ג'יימס ראסל, מעצב ראשי בחברת Creative Assembly,  הכריז היום ​​במהלך אירוע GDC על משחק ממוקד מולטיפלייר חדש בסדרת Total War, המשחק Total War: Arena יהיה חינמי.

Total War Arena

ראסל חשף שהמשחק יכלול קרבות 10v10, כל שחקן שולט על שלוש יחידות. שחקנים יוכלו גם להרוויח ולרכוש פריטים במשחק. ראסל עוד אמר כי הסטודיו מנסה להביא שינויים בנוסחת הסדרה Total War, תוך התמקדות בשינויים כמו מטרה ידנית, מטענים וירי פעיל, אשר כולם מושפעים מז'אנר MOBA. הוא גם ציין אותה כתגובה לשלושת היחידות שיושלטו ע"י השחקנים , בניגוד ל20 יחידות בסדרת Total War.

"המשחק החדש מספק מגוון עשיר יותר של ניסיון החברה בסדרה הפופולרית…אנחנו מקווים לאסוף אוכלוסיית שחקנים גדולה, לכן נפלה ההחלטה ללכת על מודל חינמי למשחק, המשחק Total War: Arena נמצא בפיתוח מזה כשנה."
חברת Creative Assembly הכניסה למשחק החדש שיפוץ בבקרת הנזקים Total War: Arena עם דגש חדש על נזק ליחידה. התקפות משמאל או מימין עלולות לפגוע ביחידות מסוימות בלבד, ראסל הסביר.

Total War Arena

ראסל הציג סדרה של קטעי וידאו קצרים בהם שחקן שנבחר ועבר יחידות בודדות באמצעות שליטה בגרירה ושחרור. בתגובה לשאלות שנשאל, ראסל אמר ש Total War: Arena לא תוכננה להיות מוגדרת בתקופת זמן קבועה. המפתחים ישתמשו בתוספות של תכנים על מנת להכניס יותר רכיבים לשדה הקרב, אולי מתקופות זמן שונות. הטריילרים שהציג יועלו בקרוב ליוטיוב ויתעדכנו כאן. בינתיים,
אתם מוזמנים להירשם לבטא הסגורה למשחק- sign up for info on the closed beta.

מקור: Eurogamer


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות