Thief 4: הוכרז ל-PS4 ולמחשב האישי וישוחרר ב-2014

בשנת 2014 נזכה לכותר חדש בסדרת ההתגנבות Thief . עשר שנים אחרי הכותר האחרון Thief: Deadly Shadows. יש גם טריילר.3

thief-game-informerבשורה משמחת למעריצי סדרת ההתגנבות Thief. מגזין הגיימינג Game Inf חושף היום באמצעות טיזר הכנה למהדורה הבאה שלו, כי המשחק ישוחרר ב-2014 וייקרא בפשטות Thief (על משקל Tomb Raider). הסיבה לשם הפשוט היא שבחברת Eidos Montreal שעובדת על המשחק כבר כמה שנים (ואף הכריזה ב-2009 כי היא עובדת על Thief 4), רוצים לחזור ל-DNA של הכותר הראשון בסדרה, בעיקר בחופש הפעולה של השחקן, במילים אחרות, להחזיר עטרה ליושנה. זה לא שהכותר השני היה גרוע, הוא היה טוב מאוד, לעומת השלישי. אבל הכותר הראשון,  Thief: The Dark Project היה פשוט מושלם.

Thief 4המגזין נידב גם טיזר לגבי מסגרת העלילה "גיבור הסדרה, גארט,  חוזר למטרופולין הגותי, התעשייתי והידוע בפשטות בשם 'העיר שאפשר לגנוב בה הכל על מנת להתעשר' " […] "למרבה הצער, העיר שרויה במתח חברתי בעקבות פעולות הרס של עריץ פוליטי הידוע בשם הברון(the Baron). כדי לשרוד את הרפתקאותיו, גארט יצטרך לשים לב לסביבה שלו ולעשות שימוש בנתיבי מילוט אפשריים באמצעות כל אחת מהרמות של המשחק. "

את המשחק תפיץ Square Enix והוא כרגע הוכרז למחשב האישי PC וקונסולת PS4 וגם לשאר קונסולות הדור הבא. המשחק ייחשף בהרחבה במהדורה הקרובה (אפריל) של מגזין הגיימינג Game Informer, לצד חשיפות חדשות של Assassin's Creed IV: Black Flag ולצד סקירה מקיפה ומורחבת על קונסולת ה- PlayStation 4.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=HpRsOQ4MS_8]

מקור: Game Informer

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות