Sniper: Ghost Warrior 2 ביקורות ראשונות

Sniper: Ghost Warrior 2 שוחרר אתמול באירופה, והביקורות הראשונות מעורבות עם נטייה לגרועות. לחובבי הז'אנר בלבד.

sniper-ghost-warrior-2

"אחרי הפרק ראשון המאופק, Sniper: Ghost Warrior 2 הוא רחוק מלהיות משחק מצוין. למרות השימוש במנוע 3 CryEngine , המפתחים של הוכיחו שמנוע משחק הוא לא מספיק חזק כדי להגיע לתוצאות טובות. [..] עם זאת, המשחק עדיין מהנה במנות קטנות: השלבים של ירי מבוצעים כראוי לתת הרבה סיפוק, במיוחד כאשר תעברו להגדרה של רמת הקושי הגבוהה ביותר." 

Sniper Ghost Warrior 2 spaziogames REVIEW

כך מסכם אתר הגיימינג האיטלקי spaziogames את הביקורת שלו למשחק Sniper: Ghost Warrior 2 ומעניק לו את הציון 6.5/10.

אתר הגיימינג HardcoreGamer מעניק למשחק את הציון 2.5/5 :

"המציאות הקשה היא, ש- Sniper: Ghost Warrior 2 הוא משחק מיושן. בנוסף, הוא באמת מציע עוד מאותו הדבר, שזה לא דבר טוב בהתחשב בבינוניות המוחלטת שאפיינה את הכותר הקודם. הכותר החדש הוא שיפור מסוים מהקודם, אבל שיפור שולי לכל היותר. פשוט אין מספיק חדש, מרגש או בלתי נשכח כאן כדי להצדיק רכישה. ובעוד שהמשחק לא עושה שום דבר רע כשלעצמו, שום דבר  לא מצליח לזרוח גם.  Sniper: Ghost Warrior 2 מיועד בעיקר למעריציה האדוקים ביותר של הסדרה."

האתר eurogamer הפולני, גם לא ריחם על המשחק והעניק לו את הציון 50/100:

"גם אם זה נראה בדיוק כמו עבודת צלף אמיתית בחזית, כפי שראינו בכותר הראשון Sniper: Ghost Warrior, המפתחים לא הצליחו ליצור משחק עם הרבה יותר רגש, מחויבות ועלילה מגוונת. משחק גרוע, לינארי, חסר רעננות ואפילו סצנות המעבר משעממות. המולטיפלייר לא מגוון ואין לך מושג מי הרג אותך..לא מומלץ"

אתר הגיימינג הפולני gamezilla העניק בינתיים את הציון הגבוה ביותר- 70/100:

"בגדול מדובר במשחק ראוי שיכול לספק רגעים של הנאה, למעט כמה רגעים מסוימים במהלך המשחק, שהתשואה הפוטנציאלית של המשחק בזירת קרבות שונות, נותנת את ההרגשה כי המפתחים לא השתמשו בחצי מהפוטנציאל של המשחק וחבל. שחקנים לא ממש יכולים ליהנות מהסביבה, יותר מדי הנחיות והוראות שלא מאפשרות לשחקנים לעצור לרגע ולהנות. "

Sniper Ghost Warrior 2 gamezilla REVIEW

המשחק Sniper: Ghost Warrior 2 הוא משחק יריות מגוף ראשון שמכר מעל 1 מיליון יחידות יום לפני ההשקה באירופה. במשחק,  השחקן לוקח שליטה על קפטן קול אנדרסון במשימות שונות בעולם, כולל לחימה אורבנית בסרייבו, ג'ונגלים טרופיים בבורמה ואפילו משימות בהרי טיבט.

Sniper: Ghost Warrior 2 שוחרר ב 15/3/2013 ל- Xbox 360, PS3 ולמחשב האישי PC. המשחק מתוכנן גם לצאת בעתיד ל-Wii U ול- PlayStation Vita.

אחרי טריילר ההשקה וטריילר הטקטיקל-אופס, תוכלו להתרשם גם מסרטון משחקיות מתחילת המשחק באורך 12 דקות. סרטונים חדשים ממשימות שונות במשחק:

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות