Shadowrun Returns: סרטון משחקיות נחשף

חגיגה לחובבי משחקי התפקידים: סרטון משחקיות באורך של 20 דקות למשחק המצופה Shadowrun Returns.

Shadowrun-Returns

אולי אתם לא מכירים את ג'ורדן וייסמן, אבל, ב-1980, הוא החליט לפרוש מהאקדמיה בכדי להקים חברת משחקים בשם FASA (שזה קיצור ל Freedonia Aeronautics & Space Administration, העיר הדמיונית מסרטם של האחים מרקס Duck Soup).

jordan_Weisman
ג'ורדן וייסמן (Jordan Weisman)

המשחק הראשון שהחברה יצרה היה BattleTech ב-1984, וחמש שנים אחרי, החברה משחררת את המשחק שיהפוך לאחד ממשחקי התפקידים הפופולרים והמצליחים ביותר בכל הזמנים- Shadowrun.

ShadowRun RPG-1989
עטיפת ShadowRun מ-1989

המשחק (board game-משחק שולחן) Shadowrun, בעברית- 'מרוצללים', היה משחק תפקידים המשלב בין פנטזיה לסייברפאנק המתרחש בעתיד בין השנים 2057 ועד 2070. השחקנים מגלמים ומשחקים את דמויותיהם של "רצי צללים", הרפתקנים החיים על גבול החוק ומחוצה לו ומשמשים כאנשי ביצוע למשימות שהן ספק חוקיות ספק פליליות. המשחק הוא בעל סוף פתוח כשבסיום כל ריצת צללים, הדמויות מתוגמלות בנקודות קארמה, על פי  יכולת המשחק שלהן והצלחתן במשימות. נקודות הקארמה משמשות לפיתוחה של הדמות ומאפשרות לה לשפר את תכונותיה וכישוריה לקראת המירוץ הבא. המשחק זכה להרבה מהדורות, ביניהן גרסת SNES למשחק ששוחררה בשנת 1993 זכתה להצלחה ולפרסים. הזיכיון גם החליף ידיים, ואף התבזה במשחק יריות גרוע במיוחד ששוחרר ב-2007, שנה שבה ג'ורדן וייסמן מצליח לקבל בחזרה את הזכויות על המשחק שלו מחברת מיקרוסופט.

באפריל 2012, נחשפנו לפרויקט מימון בקיקסטארטר בשם Shadowrun Returns, משחק ל Mac ול-PC ואף לטאבלטים וסמארטפונים, שנמצא בפיתוח בחברת Harebrained Schemes, שבראשה עומד לא אחר מאשר ג'ורדן וייסמן.

Shadowrun-Returns samurai

ג'ורדן הבטיח כי הוא הולך להחזיר לחיים את משחק התפקידים המצליח, כזה שיתאים לתקופה שלנו מבחינת גרפיקה, משחקיות ועוד. הסרטון הבא סייע לחברה לגייס רבים מחובבי הז'אנר להצטרף לפרויקט:

shadowrun returns הפך להיות אחד הגיוסים המוצלחים ביותר שהכרנו בקיקסטארטר. ניסיון  לגיוס של 400 אלף דולר, שכבר הגיע לרף זה תוך 20 שעות, ופרויקט המימון נסגר על כמעט פי חמש מהסכום המקורי- 1.83 מיליון דולר (!). מרשים.

עכשיו החברה משחררת סרטון משחקיות (אלפא) באורך של 20 דקות ונראה כי המעריצים יהיו מרוצים. הסרטון מציג אלמנטים שיהיו מוכרים למעריצי Shadowrun המקורי. לאחר בחירת דמות בהשראת הסייברפאנק, שחקנים חייבים לנווט ברחובות החשוכים, המסוכנים של עיר פוסט אפוקליפטית במטרה להגן על תושביה. בסרטון, המפתחים יצרו סמוראי שמעבר למומחיות שלו בחרבות, הוא גם יודע  לשגר אויבים במערכת הלחימה של המשחק.

http://www.youtube.com/watch?v=9MiMjQwd2VE

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x