RuneScape 3 הוכרז! ישוחרר בקיץ 2013

חתיכת נוסטלגיה: 9 שנים אחרי הכותר השני, חברת  Jagex Games Studio מכריזה רשמית על כותר ההמשך. RuneScape 3 הולך לצאת בחינם בקיץ הקרוב.

runescape3

RuneScape היא סדרת משחקי תפקידים המוניים מבוססי דפדפן, MMORPG, שהכותר הראשון שלה ראה אור אי שם בשנת 2001, פיתוח של שני אחים העונים לשם פול ואנדרו, כותר שהצליח לשבור אפילו כמה שיאי גינס.

היסטוריית הסדרה על רגל אחת: לאור הצלחת הכותר הראשון, בדצמבר 2001 חברו שני האחים לשותף שלישי להקמת החברה Jagex, וב-27 בפברואר 2002 הוצג לראשונה שירות מנויים בתשלום. השירות כלל סידרה של הרחבות שלא נכללו בגרסה החופשית.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=iKSpx64k6R0]

במרץ 2004 שוחרר המשחק RuneScape 2 שהציג ממשק גרפי תלת ממדי חדש ועדכני יותר. לאחר שחרור הכותר השני, שונה השם של המשחק הראשון ל RuneScape Classic או בקיצור RSC והחל מ-2007 ועד היום, נקטה החברה בסדרה ארוכה של צעדים במטרה למנוע את הסחר בנכסים וירטואליים מחוץ לעולם המשחק (Real World Trading). ביולי 2008 הושקה גרסה חדשה למשחק תחת השם "Runescape HD". הגרסה החדשה, שהתבססה על הגרסה הרביעית של מנוע המשחק רונטק, הציגה ביצועים ויכולות גרפיים משופרים למשחק ובפברואר 2011 החזירה החברה את אפשרות הסחר החופשי ואת משחקיות ה-PvP (שחקן נגד שחקן) לאחר הצבעה גורפת של הקהילה (90%).

אז מה זה RuneScape?

fantasy-browser-mmorpg-mmo-games-runescape-tree-scity-screenshot

משחק תפקידים המוני בו השחקן שולט ממבט גוף שלישי בדמות (אווטארית) בעולם הפנטזיה של "גאילינור"(Gielinor). במשחק הראשון אתם מתחילים את המשחק בתוך מרתף המבודד מהעולם של גאילינור, ועליכם לעזור לאביר בשם סר-וונט (ser vant) להביס דרקון, משימה שתעזור לכם ללמוד את עקרונות המשחק. את הצלחתם, ואין סיבה שלא, תזכו לצאת  לעיירה בשם לאמברידג' הממוקמת ביבשת המשחק המרכזית. השחקן חופשי לנוע ברחבי העולם רגלית, בעזרת כוחות טלפורטציה הטמונים בכשפים וחפצים קסומים,  או כלי תחבורה, במטרה ולחקור את הממלכות, המחוזות והערים במשחקשיטת ההתקדמות במשחק מבוססת סקילים-מיומנויות, השחקן חופשי לבחור את הדרך ואת הפעולות שינקוט במשחק לצורך התקדמות, להשלים משימות, לצבור ניסיון באחד או יותר ממספר כישורים, לתקשר, לסחור, ולשתף פעולה עם שחקנים וקבוצות. נשמע כמו WoW? כן.

המשחק החדש RuneScape 3, או כמו שהמפתחים אוהבים לקרוא לו- RuneScape: Next Genכבר לא מבוסס על Java , אלא על הטכנולוגיות HTML 5 ו-WebGL שיאפשרו שיפורים גרפיים כמו צבעים חזקים יותר ואור,  אנימציות ואובייקטים חדים, שיפור של ה FOV (טווח ראייה רחב יותר- Field of View), שילטה ושינויי זוויות מצלמה, ועוד. והכי חשוב, שחקנים מהגרסאות הקודמות יוכלו לחזור לדמות שפיתחו. עלילת המשחק עדיין תתרחש באותו עולם כמובן, ותהיה מושפעת מהאינטראקציות של השחקנים עם העולם של Gielinor.

חשוב לציין, בהמשך לדיווחים על אתרי ההונאה לבטא של GTA V, שאם אתם נקלים באתר שמציע גישה מוקדמת ל BETA של המשחק RuneScape 3, תוודאו שלא מדובר בהונאה, וכי מדובר בקישור לאתר הרשמי או לפורום המשחק. מקסימום שלחו לנו הודעה או תגובה כאן.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה כתבה!
מי שרוצה מוזמן להצטרף לקהילה הישראלית במשחק בפורום: Runescape.org.il

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x