PES 2014 כבר מוכן ורק מחכה לקונסולות הדור הבא

פרו אבולושן 2014 מפותח על מנוע FOX של קונאמי ומיועד גם לקונסולות הדור הבא. כל הכותרים עד היום פותחו על מנוע משופץ של..PS2.

PES14

"הבעיה היא, שזה לקח לנו הרבה זמן להודות שאנחנו טועים". הודה אחד ממפתחי הסדרה, שהעדיף להישאר בעילום שם. המעבר למנוע של הדור הבא, קורה בזמן שהסדרה נמצאת בירידה חדה להבדיל מיריבתה הנצחית FIFA, שהצליחה לנפץ כמה שיאי מכירות עם הכותר האחרון שלה FIFA 13.

במהדורה הבאה של מגזין הגיימינג Edge, נזכה לקבל פרטים חדשים על הכותר הבא בסדרת הכדורגל Pro Evolution Soccer .  קיי מסודה, מפיק הסדרה, התראיין למגזין וטוען שזה סיפור שונה הפעם. PES 2014 נבנה באמצעות מנוע פוקס המרשים.

PES-2014-Fox-Engine-Announcement-Edge-Magazine

"אנחנו לא באמת יכולים לשפץ את המנוע הישן שלנו במחזור הפיתוח השנתי," […]. לוח הזמנים היה תובעני מדי. הרהרנו בעבר רבות על הקושי שבמעבר מ PS2 ל PS3 ויכולנו לראות את הדור הבא מגיע. לבסוף החלטנו שאנחנו צריכים לעשות מנוע חדש".

במשחק יש מנוע פיזיקה חדש לחלוטין וערכת שליטה חדשה שמנתקת את תנועת שחקן מהכדור ונותנת שליטה ישירה למרכז כוח הכבידה של השחקן. משתמשים יוכלו באופן עצמאי לשלוט בגופו של שחקן ביחס לכדור. זה יספק שליטה מפורטת של כדרור, הטעייה או אפילו כניסה לעמדת השחקן מחוץ לכדור.
FOX ENGINE PES 2014
למומנטום של משחק (match) יהיה גם תפקיד גדול, למשל, לקפטן חזק של קבוצה, כמו סטיבן ג'רארד, תהיה אפשרות לעמוד בפני ההשפעות של קהל עוין והתקפות חריפות מצד האופוזיציה לעורר את חבריו לקבוצה כדי לשמור על רוח הלחימה. מבחינה ויזואלית, כמובן, יש שיפור עצום, עם המודלים החדשים של  השחקנים, שייראו מדהים.

מנוע FOX, לא מיועד רק לקונסולות הדור הנוכחי והבא:  PS3, Xbox 360, Xbox 720,PS4, PS5, המעבר למנוע חדש, יאפשר לחברה להביא את הכותרים הבאים בסדרה לשלל הפלטפורמות הניידות, סמארטפונים וטאבלטים.

האם המנוע החדש של קונאמי ישפיע על הז'אנר כולו, ויעשה את מה שעשתה סדרת Tony Hawk למשחקי הסקייטבורדס? או האם לפיפ"א יש מה לחשוש לקראת המנוע החדש? אי אפשר לדעת. אבל אפשר להתרשם לחיוב מהמנוע FOX:

http://www.youtube.com/watch?v=L5IVOs5Pxh8

מקור: mcvuk

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הפרו 2014 גם לפלייסטישן 2.???..

אבל מה עם המדים שלהם הם גם משתנים או נשארים כאלה בעיצוב של הפרו כמו נגיד ברזיל שלא הבגדים האמיתיים שלה

תלוי אם לקבוצה יש רשיון עם PES.

נו אז למה הם לא עושים?

זה מתחיל ונגמר בכסף

בפיפ"א יש רשיונות לכל הליגות כמעט, כולל נבחרות
לעומת פרו אבולושן שיש רק רשיונות לקבוצות ליגת האלופות (לרובן) ולליגה הספרדית

יש רשיונות לקבוצות הבאות:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pro_Evolution_Soccer_2014#National_Teams

הלוואי ויצליח. חולה על הסדרה הזאת!

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x