מה למפתחת Call of Duty ול-Steam Box?

Infinity Ward, מפתחת סדרת Call of Duty, פרסמה תמונה שמרמזת על פיתוח לקונסולת ה-Steam Box.

Infinity Ward STEAMBOX

החברה העלתה את התמונה לעמוד הפייסבוק שלה, תחת הכותרת "game development" . בתמונה רואים אייפון, שנמצא שם רק בשביל לקבל קנה מידה, ומשהו שנראה כמו אחד המחשבים הקומפקטים והמודולרים של חברת Xi3 (דגם X7A ) , כשמתחתיו, דגם ה-Z3RO™ Pro, של אותה חברה. בתחילת השנה הודיעה חברת Xi3 כי היא מפתחת מחשבים קומפקטים לסביבת העבודה של Big Screen Mode.

האם אינפיניטי וורד, הולכת לפתח כותר Call of Duty ייעודי לקונסולת ה- Steam Box של וואלב? מה יש לאקטיביז'ן להציע לסטים-בוקס, שקשור לאינפיניטי וורד? לא ברור.

גם הציוץ האחרון בטוויטר של החברה, הראה את אותה תמונה עם הכיתוב: "What's this?"

Infinity Ward STEAM BOX

 בכנס CES האחרון, שנערך כעת בלאס וגאס, חשפה חברת Xi3 את העובדה כי המחשב הזעיר שהציגה הוא שת"פ עם חברת Valve . וואלב אישרה שהיא עובדת עם חברת חברת Xi3 ואף השקיעה כסף רב בפיתוח (אב טיפוס של) מחשב קומפקטי/קונסולה זעירה, כנראה ל- Steam Box, תחת שם הקוד Piston.

הקונסולה הזעירה של חברת וואלב,  ה-Steam Box תרוץ על מערכת ההפעלה Linux ותתמוך בשירותי Steam ובעיקר, בחידוש הגדול האחרון של וואלב, Big Screen Mode.

סבב פיטורים בחברת Valve, העלה לאחרונה חשש בנוגע Steam Box , שזכה להכחשה. וואלב השיקה רשמית לפני שבועיים את מערכת Steam למערכת הפעלה לינוקס, ובאשר ל Infinity Wardאקטיביז'ן כבר אישרה שהשנה גם ישוחרר כותר בסדרת Call of Duty, סביר להניח שייקרא Modern Warfare 4, מה שבטוח הוא שאינפיניטי וורד, היא המפתחת.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=SrRgS8hy3lk]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות