Gears of War: Judgment מציע לגיימרים את הטיול המושלם לקיץ 2013

רוצים לטוס לכנס Gamescom 2013 בגרמניה כולל אירוח במלון 4 כוכבים? מיקרוסופט מכריזה על תחרות נושאת פרסים לכל מי שישתתף בהזמנה המוקדמת של המשחק.

Gears of War: Judgment כל הפרטים כאןלרגל השקת המשחק Gears of War: Judgment בישראל, מכריזה מיקרוסופט על תחרות חדשה המיועדת למזמיני המשחק החדש בהזמנה מוקדמת. במסגרת התחרות כל המזמין את המשחק Gears of War: Judgment בהזמנה מוקדמת (PreOrder), ועד מועד ההשקה העולמית וההשקה בישראל (22 במרץ 2013) באחת מהרשתות המשתתפות בפעילות (להלן) יקבל כרטיס QR Code לכניסה לאתר תחרות ייעודי.

GAMESCOM 21013

באתר, ינסו המזמינים לשכנע את מיקרוסופט מדוע דווקא הם אלה שחייבים לטוס לכנס Gamescom 2013 בגרמניה. המזמין בעל הטיעון המשכנע ביותר יזכה בטיסה לכנס, אירוח של 4 לילות במלון.

כדי שהמזמינים הראשונים יוכלו להתרשם מ Gears of War: Judgmentהציגו בסופ"ש האחרון חברות Epic Games  ומיקרוסופט טריילר חדש המציג את האקשן האינטנסיבי בשובר הקופות של האביב הקרוב. הטריילר שכולל את הלהיט הבריטי “Shooting the Moon”, מציע הצצה לקמפיין המרשים של “Judgment’s” ומגלם את ההתנגדות הנועזת, אומץ הלב והגבורה של הגיבור האהוב דיימון ביירד וכיתת Kilo כשהם עומדים בפני משפט לא צודק ונלחמים להצלת כוכב Sera מפני השמדה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R9Jof28jANY]

רכישת המשחק בהזמנה מוקדמת זמינה בחנויות הבאות בלבד: וואלה שופס, BUG, קרביץ, MediaGameGameStationP1000BigBoxVGSArcadiaFreak

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות