Gears of War: Judgment – כל הביקורות כאן

gaming-gears-of-war-judgement-gamepro review
ז'אנר: אקשן/יריות מגוף שלישי
חברת הפצה: Microsoft Studios
חברת פיתוח:Epic Games ,People Can Fly
פלטפורמות משחק: Xbox 360.
תאריך יציאה: 22.03.2013

הכותר החדש בסדרה,  Gears of War: Judgment יתרחש 15 שנה לפני מאורעות הכותר הראשון ויספק הצצה אל עברם של חלק מהגיבורים שהכרנו. העלילה תתרחש בעיר צבאית בשם Halvo Bay, ותעקוב אחרי יחידת קילו- Kilo Squad, שהתקיימה בשנתיים הראשונות אחרי פלישת גזע החייזרים הקטלני שהשמיד את מרבית האנושות על הכוכב. המשחק הפעם מפותח ע"י חברת People Can Fly עם עזרה של חברת הפיתוח המקורית Epic.

[למעבר לביקורת שלנו למשחק  Gears of War: Judgment]

הביקורות הראשונות למשחק היו מעורבות. חלק מהאתרים מרעיף שבחים למשחק וחלק פחות, בעיקר מהעובדה שהשינויים שהוכנסו במשחק לא מספיק מרשימים. אלה הביקורות הראשונות ששוחררו:

"המשחק ראוי לשבחים, יש פשוט כל כך הרבה דברים שקורים בחבילה זו, יש משהו לכל חסידיה של הסדרה. כמה מהחוויות של המשחק החדש לא דומות לחוויות מהכותרים הקודמים אך, קשה להתלונן על משחק שמנסה כל כך הרבה, ומצליח כמעט בכל המאמצים שלה … זה Gears of War ללא ספק, על נתיב הניצחון."

זו היתה תמצית הביקורת של האתר Joystiq שמעניק למשחק את הציון 90/100.

IGN הקדימו הפעם בפרסום הביקורת והעניקו למשחק 92/100 ובשורה התחתונה:

"אם Gears of War 3 היה מה שמשחק יריות בגוף שלישי מבוסס מחסה צריך להיות , הכותר החדש הופך את Gears of War למשחק צעיר ורענן יותר, שוב."

לעומת זאת, האתר videogamer הסתפק במתן ציון 70/100 למשחק וטוען כי למרות המאמץ לשנות את הפורמולה של הסדרה שעשה לה טוב בכמה מובנים, בסופו של יום המשחק לא ייזכר לשנים רבות…

videogmer review Gears of War Judgment

להלן שלל הביקורות למשחק [ציון ממוצע 79]:

Gears-of-War-Judgment-gamepro-review

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות