Garry’s Mod הכניס קרוב ל-22 מיליון דולר בשבע שנים

מאז שוחרר ב 2006, ע"י חברת Facepunch Studios שמאחוריה עומד בעיקר גארי ניומן, החברה הכניסה כ-22M דולר. 

גרי ניומון, האיש מאחורי המוד, שיתף היום בבלוג את סך המכירות של המוד הפופולרי שיצר ולטענתו אחרי כל ההוצאות, הוא נותר עם פחות ממחצית הסכום ביד. שזה אומר יותר מ-10 מיליון דולר.

Garry Newman
גרי ניומן, יוצר Garry's Mod

"איש המס מקבל חבילה מהסכום [של 22 מיליון דולרים]," כתב ניומן. "ואז, כאשר אנו מוציאים כסף מהחברה, איש המס מקבל עוד חבילת מזומנים."

Garry’s-Mod-22M

ניומן עוד כתב שהקבוצה מקווה לשחרר גרסת לינוקס של Garry’s Mod בקרוב. בחודש נובמבר 2012, Garry’s Mod קיבל תמיכת Kinect למשתמשי ה-PC של Windows, אם כי ניומן ממשיך להתעקש שהמוד שלו לא יגיע ל-Xbox 360.

Garry’s Mod נמכר ב $ 9.99 למחשב ול-Mac דרך Steam. מפעם לפעם המוד נמכר בחצי מחיר דרך מבצעים שונים בסטים.

Garrys_Mod_Main_Screen

Garry’s Mod הוא משחק מחשב בעל סביבה וירטואלית חופשית שמשתמש במנוע Source. המשחק משלב בתוכו את כל המשחקים שנוצרו על ידי חברת Valve ושעושים שימוש במנוע Source. משחקים כמו: Team Fortress 2, Half-Life 2, Portal, Counter-Strike: Source ועוד. המשחק הוא מסוג ארגז חול (sandbox), ומציג עולם פתוח אשר ניתן לעשות בו כמעט כל דבר העולה על הדעת, ללא מטרה ספציפית במיוחד. ממשק התוכנה מאפשר למשתמש לשלוט באובייקטים, דמויות, ונשקים.

אולפני Facepunch עובדים כרגע על משחק מחשב חדש שניומן "רצה להתחיל לעבוד עליו מזמן" , אבל,  הוא מסרב למסור פרטים. "אני לא ממש רוצה לדבר על זה עד שיש לנו משהו יותר סולידי ביד" ניומן כתב.

מקור: Garry's Blog

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות