Xbox 720: יחייב חיבור קבוע לרשת? כן. כך על פי Durango SDK שדלף לרשת

מידע חדש וצילומי מסך מה Durango SDK מאמתים את השמועה האחרונה בנוגע לחיבור הקבוע לאינטרנט שהאקסבוקס 720 יחייב על מנת לפעול. משחקים יחייבו התקנה על הכונן הקשיח.

בתחילת חודש שעבר, פורסמה שמועה כי קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט תחייב חיבור קבוע לרשת. המידע החדש מגיע מהאתר vgleaks , אותו אתר שחשף את המפרט הטכני המלא של Xbox 720.

האתר מביא צילומים של התקנת (Durangodocsetup) ה xdk, שזה Xbox Development Kit, כשלבסוף מצליח להגיע למסמכי ה'עזרה' שחושפים את המידע החדש.

xdk2 Durango XDK

את כל המידע החדש ניתן לראות דרך סקירת החומרה ("hardware overview") במסמך ה help:

xdk5 Durango XDK

  • הקונסולה תהיה מוכנה באופן מיידי כאשר משתמשים ירצו לשחק, ותמיד תשמור על חיבור לרשת, כדי שהתוכנה וקונסולת משחקים תמיד תהיינה זמינות. “Always On, Always Connected”
  • "לכל קונסולת Durango תהיה כונן קשיח, בעל נפח אחסון גדול מספיק כדי להחזיק מספר גדול של משחקים. כל המשחקים יהיו מותקנים על הכונן הקשיח. לשחק מהדיסק האופטי הוא לא אופציה.
  • הקונסולה תגיע עם כונן Blu-Ray , מדיה דיסק תשמש להפצה, אבל במהלך משחק, משחקים לא יעשו שימוש בתוכן של הדיסק האופטי, אלא יחייבו התקנה. מערכת ההתקנה תוכננה לאפשר לשחקנים להתחיל לשחק, תוך כדי ההתקנה של המשחק.
  • כל קונסולת Durango תימכר עם חיישן Kinect חדש באיכות גבוהה, שיידרש למערכת לפעול.
  • בקר השליטה לקונסולה החדשה יעבור שיפורים. תהיה בו קישוריות השהיה נמוכה אלחוטית לקונסולה, וארגונומיה משופרת. אינטראקציות מערכת שמשתמשות בבקר יהיו פשוטות יותר וידידותיות יותר לשחקנים חדשים.

למרות שמדובר עדיין בשמועות, הכל עוד אפשרי, כל עוד מיקרוסופט לא הכריזה על הקונסולה החדשה שלה. אחרי ההכרזה של סוני PS4, מיקרוסופט צפויה להכריז על קונסולת הדור הבא שלה, Xbox 720 בחודש אפריל, במהלך אירוע חגיגי.

אתם מוזמנים בינתיים להצביע בסקר: "מי תהיה מלכת הקונסולות של הדור הבא?"

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x