SimCity: הפיצוי של EA- משחק חינם לרוכשי המשחק

סערת SimCity נמשכת. Maxis מתנצלת בפני השחקנים  ו-EA תעניק משחק חינם לכל מי שרכש את המשחק. 

לוסי ברדשאו, מנהלת ראשית בחברת הפיתוח Maxis, פרסמה בבלוג של EA עדכון בנוגע למשחק, מהלכים שהחברה עושה לשפר ולייצב את  SimCity ובנוסף, צעד מבורך של הענקת משחק PC לכל מי שרכש (או ירכוש) את המשחק עד ל- 18 במרץ.

סוגיות הנוגעות לשרתים שהחלו בהשקה השתפרו באופן משמעותי מאז שהוספנו יותר קיבולת. אבל יש אנשים שעדיין נתקלו בבעיות יציבות ואנחנו עובדים במהירות כדי לטפל. אז מה השתבש? התשובה הקצרה היא: הרבה יותר אנשים מחוברים ממה שציפינו. יותר ויותר אנשים שחקו ושחקו בדרכים שמעולם לא ראינו בגרסת הבטא. בסדר, אנחנו מסכימים, שזה נשמע מטומטם, אבל אנחנו מחויבים לתקן את זה. במהלך 48 השעות האחרונות הגדלנו את קיבולת השרתים ב 120 אחוזים. זה עובד – מספר האנשים ששחקו ובנו ערים השתפר באופן דרמטי. מספר התלונות ירד בכ 80 אחוזים.

lucy_bradshaw
לוסי ברדשאו

החדשות הטובות הן שSimCity הוא משחק מוצק בכל השווקים העיקריים. הקונצנזוס בקרב מבקרים ושחקנים הוא שהמשחק ביסודו הוא משחק נהדר. אבל SimCity הוא משחק מקוון, ואם אתה לא יכול לקבל חיבור יציב, לא תזכה לחוויה טובה. אז אנחנו לא הולכים לנוח עד שנתקן את כל הבעיות בשרתים. ולחזור אלינו בחסדיך, אנחנו הולכים להציע לך משחק להורדה למחשב בחינם מקטלוג המשחקים של  EA. עד ה -18 במרץ, שחקני SimCity שהפעילו את המשחק שלהם, יקבלו הודעת דוא"ל בנוגע לעותק החינמי שלהם. אני יודעת שזה קצת מאולץ – סוג של כמו לקנות מתנה לחבר אחרי שעשית משהו מגעיל. אבל אנחנו מרגישים רע על מה שקורה. אנחנו מקווים שאתם לא כעוסים מדי ושנהיה חברים שוב כאשר SimCity יפעל ב 100 אחוזים. SimCity הוא משחק גדול והאנשים שעשו אותו גאים מאוד. חכו בסבלנות – אנו נספק עדכונים נוספים במהלך סוף השבוע.

היא לא פירטה על אלו משחקים מדובר אבל תוכלו להיכנס לקטלוג המשחקים של EA כאן.

מדיווחים שונים ברשת, חברת EA מבקשת להקפיא לעת עתה חלק מהפעילות הפרסומית והשיווקית של המשחק בכמה רשתות שמוכרות את המשחק. המידע הגיע באמצעות דוא"ל שנחשף:

“please remove any copy promoting SimCity from your website for the time-being”.

בינתיים נפתחה עצומת אונליין למשחק שמבקשת להסיר את ה-DRM ממנו. חתמו עד כה כ- 50 אלף שחקנים וגם אתם מוזמנים לחתום כאן.

Simcity, Sign The Petition

עוד על המשחק SimCity:

  • כל הביקורות למשחק SimCity.
  • ביקורות ראשונות למשחק, כאן.
  • SimCity : ההשקה שחוללה סערה ברשת, קראו כאן.
  • צפו בפרסומת המשחק הרשמית ל SimCity.
  • אמזון מסיר (ומחזיר) את אופציית הרכישה הדיגיטלית של המשחק, כאן.
  • SimCity לבתי-ספר בארה"ב, זה SimCityEDU.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות