Deus Ex: Human Revolution הוכרז לקונסולת Wii U

deus-ex-wiiu

חברת Square Enix מכריזה על גרסה מיוחדת למשחק Deus Ex: Human Revolution לקונסולת הדור הבא של נינטנדו- Wii U. לא קצת מאוחר?

הגרסה נקראת Deus Ex: Human Revolution – Director's Cut, והיא תכיל את ההרחבה Missing Link DLC. אין עדיין תאריך רשמי אבך החברה בישרה כי זה יקרה בקרוב. באמזון המשחק כבר מופיע בהזמנה מוקדמת עם תאריך יעד לשחרור: 7/5/2013.

Deus-Ex-Human-Revolutionהגרסה החדשה תצא אך ורק ל-Wii U במתכונת Director's Cut. החברה מכריזה כי מבחינה גראפית, גרסה זו תהיה היפה ביותר (לעומת הקונסולות האחרות כמובן, לא לעומת גרסת הPC הנפלאה). הגרסה תדע לשלב בצורה טובה את ה-GamePad של הקונסולה לשלל האלמנטים במשחק. תוכלו לשלוט על Adam Jensen (הדמות הראשית) בפעולות  כמו: עריכת מפות והאקינג, צליפות והשלכת רימונים ועוד. אינטגרציית Miiverse גם כלולה וקרבות הבוסים יזכו לשיפוץ.

Deus Ex: Human Revolution שוחרר לקונסולות ולמחשב האישי באוגוסט 2011, ולקח אותנו 25 שנה אחורה (שנת 2027) מהכותר המקורי ששוחרר בשנת 2000, Deus Ex. המשחק זכה לפרסים רבים ולביקורות מצוינות.

חבל שלקח הרבה זמן למשתמשי Wii U להנות מאחד המשחקים הטובים שיצאו בשנים האחרונות, אולי עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא, אבל כשמחיר המשחק Deus Ex: Human Revolution לקונסולות ולמחשב האישי עומד היום סביב ה-20$ (ויש גם מבצעים), יהיה קשה למכור משחק כזה ב 50$.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות